دانلود انیمیشن شیرشاه 1 The Lion King با سرعت بالا و حجم کم 

دانلود انیمیشن خارجی شیرشاه 1 با دوبله فارسی

download new animation The Lion King 1  for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

 

اندکی درباره ی انیمیشن شیرشاه 1 

انیمیشن 1 The Lion King با ژانری خانوادگی و ماجراجویی محصول کشور آمریکا در سال 1994 به کارگردانی و نویسندگی راجر آلرز ، راب مینکاف بوده که به عنوان اثر برتر در همان هفته های اولیه اکران خود توانست فروش بسیار بالایی داشته و امتیاز 8.8 در سایت اختصاصی  IMBD و رتبه 25 در میان آثار هم ژانر را به خود اختصاص دهد . از این رو از طرفدارا بالایی برخوردار بوده، زیرا که برگرفته از چندین اثر هنری معروف از قصه های پیامبران است. که دارای صحنه های جالبی هستند  و از ابتدا مورد حمایت و بررسی قرار گرفته اند.

 

با این حال می توان گفت که از تولید این انیمیشن گرفته تا صداپیشگان آن روان آت کینسون ، متیو برودریک جز هنرمندان پر توان و پر ستاره بوده اند که با لحجه خاص بریتانیایی خود عنصر خاصی برای شخصیت سازی اسکار محسوب شده است. قابل ذکر است: تماشای این  انیمیشن مهیج برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

نکته مهمی که این انیمیشن را جذاب تر جلوه می دهد حضور آثار دیزنی است که از ابتدا در تولید بی نظیر بوده اند و با نورپردازی و رنگ پردازی های خاص موفق به تولید جلوه ی خاصی از انیمیشن شیرشاه شده اند. البته گفته می شود که چندین نسخه متنوع از این اثر جذاب تولید شده که آخرین اکران آن  در 2019 اتفاق افتاد و برنامه به صورت سه بعدی را به مخاطب القا کرد و بیشتر از پیش مورد حمایت و طرفداری قرار گرفت .

 

عوامل ساخت و تولید انیمیشن 1 The Lion King 

کارگردان : راجر آلرز ، راب مینکاف

تهیه کننده :  دون هان

بازیگران : روان آت کینسون ، متیو برودریک

موسیقی : هانس زیمر

توزیع کننده : استودیو سینمایی والت دیزنی

تاریخ انتشار : 15 ژوئن 1994

مدت زمان : 88 دقیقه

زبان فیلم : انگلیسی_ دوبله فارسی

ژانر فیلم : خانوادگی ، ماجراجویی ، موزیکال

 

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم 1 The Lion King

 

نقد وبررسی فیلم 1 The Lion King

 

پشت صحنه انیمیشن 1 The Lion King