دانلود انیمیشن جیانگ زیا 2020 jiang Ziya  با زینویس چسبیده فارسی 

دانلود انیمیشن خارجی جیانگ زیا 2020 محصول کشور چین 

download new animation jiang Ziya 2020  for direct link 

پخش انلاین پیش نمایش فیلم با لینک مستقیم در سایت قرار گرفت 

 

 

اندکی درباره ی انیمیشن جیانگ زیا 2020 

انیمیشن 2020 jiang Ziya با ژانری خانوادگی و فانتزی محصول کشور چین در سال 2020 یه کارگردانی لی وی و نویسندگی تنگ چنگ بوده که به عنوان یک انیمیشن کاملا مهیج فوق العاده مورد حمایت مخاطبان زیادی قرار گرفته و توانست فروش بسیار خوبی داشته و امتیاز قابل توجه 6.4 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کند. با این حال حتما شما را به تماشای این انیمیشن خفن دعوت می کنم و شما می توانید آن را به صورت کاملا رایگان با زیرنویس چسبیده فارسی از سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت کافی ببرید.

 

همانطور که گفتیم این انیمیشن به عنوان یک اثری کاملا مخصوص از کمپانی مخصوص کشور چین ساخته شد و توانست توجه افراد و منتقدان زیادی را به خود جلب کند  و این نشان از موفقیت چینی ها هم در سینما رزمی و عادی و هم انیمیشن دارد. که با ذهن خلاق خود موفق به ساخت  یک انیمه جذاب این چنین شده اند و به خوبی مخاطب را میخکوب تماشای کرده اند .در عین حال کاملا مشهود است که ساخت  چنین انیمیشن های با صحنه ها و جلوه های ویژه طبیعی می تواند خیلی زمان بر و با دقت کار شده باشد و همین امر سبب می شود تا ارای مردمی بالای 432 هزار داشته باشد.

 

داستان فانتزی این انیمیشن مهیج درباره ی جنگجوی با قدرتی است که دنیای فانی منتقل شده است تا دیو بزرگ و خبیثی را قتل برساند  و بعد  از آن به قلمرو آسمانی بازگشته تا خدا شود . اما اتفاقات عجیب و غریبی در طی این مسائل اتفاق می افتد تا …

 

عوامل ساخت و تولید 2020 jiang Ziya  

کارگردان : لی وی

نویسنده : تنگ چنگ

تاریخ انتشار : 2020

محصول کشور : چین

ژانر فیلم : انیمیشن ، خانوادگی ، فانتزی

زبان فیلم : ماندارین چینی – زیرنویس چسبیده فارسی

زمان فیلم : 110 دقیقه

 

 

 

تصاویر فیلم 

تصاویر 2020 jiang Ziya

 

بازیگران انیمیشن 2020 jiang Ziya

 

نقدو بررسی انیمیشن 2020 jiang Ziya