دانلود انیمیشن مترو پلیس Metropolis 2001 با دوبله فارسی + سانسور شده 

دانلود انیمیشن خارجی مترو پلیس 2001 با کیفیت عالی 

download new animation Metropolis 2001 for direct link 

پخش آنلانی تریلر انیمیشن با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

 

اندکی درباره ی فیلم مترو پلیس 2001 

انیمیشن Metropolis 2001 با ژانری ماجراجویی محصول کشور ژاپن در سال 2001 و به کارگردانی و نویسندگی اوسامو تزوکا می باشد. این انیمیشن به عنوان یکی از آثار مشهور در سال 2001 مورد بحث قرار گرفت. و در همان هفته های اولیه موفق به فروش شده و توانست رتبه 15 در میان فیلمهای هم ژانر خود بدست آورده و امتیاز  7.2 از 10 را در سایت اختصاصی  IMBD ازآن خود کند. گفته می شود که ساخت این انیمیشن برگرفته از ماگنایی به  نام همین اثر بوده، که  سال 1947 به چاپ رسیده و پس از آن بانی ساخت این انیمیشن شد.

 

از بازیگران معروف و صداپیشگان فعال این انیمیشن می توان به یوکا ایموتو ، کی کو بایشی ، کوکی اوکادا  اشاره کرد. که به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند.و اما چیزی که این انیمیشن را مهیج و جالب جلوه می دهد داستان از یک شخصیت محور برای پیشروی پیروی نمی کند و تقریبا تمام شخصیت های داستان در حال همکاری بوده و کم کم وارد داستان می شوند تا از تکروی خارج شود و این نکته ی مثبتی در تولید انیمیشن بوده که امروزه جای آن به شدت در میان اکثر انیمیشن ها خالیس.

 

 با این حال تماشای این انیمیشن مهیج و دیدنی برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید. نکته اخر: با تمام کش مکش های داستان این انیمیشن می تواند  پایان خوبی داشته باشد. اگرچه ممکن است بیننده دچار خود کم بینی داستان در نقاط انتهایی شود  ولی با تمام اوصاف حس خوبی را به مخاطب القا می کند  و داستان زیبایی را به تصور بیننده می کشد.

 

عوامل ساخت و تولید Metropolis 2001 

کارگردان : رینتارو

نویسنده : اوسامو تزوکا

بازیگران : یوکا ایموتو ، کی کو بایشی ، کوکی اوکادا

تاریخ انتشار: 2001

محصول کشور: ژاپن

زبان فیلم : ژاپنی _ دوبله فارسی

ژانر فیلم : درام ، انیمیشن ، ماجراجویی

 

تصاویر فیلم 

تصاویر انیمینش Metropolis 2001

 

نقد وبررسی انیمیشن Metropolis 2001

 

پشت صحنه انیمیشن Metropolis 2001