دانلود سریال آقا زاده با لینک مستقیم

دانلود با کیفیت عالی تمامی قسمت ها

گالری تصویر بازیگران اضافه شد

 

توضیحاتی مختصر و اخبار تازه درباره ی سریال

سریال به کارگردانی آقای بهرنگ توفیقی می باشد . مهدی سلطانی اولین بازیگر آقازاده است که دوباره همکاری مجدد با حامد عنقا و بهرنگ توفیقی پس از پدر را اعلام کرده است. فیلمبرداری اثر در مشهد به پایان رسیده است و طبق شنیده ها سریال در بهار 99 از شبکه ی نمایش خانگی منتشر و پخش خواهد شد . برخی افراد از اثر مشکل گرفته اند و گفته اند باید از پخش آن جلوگیری شود . اما طبق گفته ها داستان فیلم داستانی خاص و متفاوت می باشد که با تکه هایی عاشقانه ترکیب شده است . کامبیز دیرباز نیز در سریال به ایفای نقش پرداخته است .

 

بهرنگ توفیقی با مهاجرت خانواده به جنوب ایران از سال ۱۳۶۴ تا ۷۳ در بندر دیر (استان بوشهر) زندگی کرد و در آنجا دیپلم تجربی گرفت. وی کار حرفه‌ ای را با بازیگری شروع کرد. همچنین در برخی فیلم‌ ها برنامه‌ ریز، دستیار کارگردان، مدیر تولید و نویسنده بوده‌ است. وی کار هنری اش را با دستیاری کارگردانی از سال ۱۳۷۴ آغاز کرد. اولین تجربه کارگردانی ایشان در فیلم گور به گور در سال 88 بوده است و قبل از این اثر کارگردانی دو فیلم بر سر دوراهی و پدر را به عهده داشته است.

 

لعیا زنگنه و ثریا قاسمی به سریال آقازاده پیوستند . بازیگرانی که در سریال ایفای نقش می کنند عبارت اند از : نیکی کریمی , امین حیایی ( چشم و گوش بسته ) , کامبیز دیرباز , امیر آقایی , مهدی سلطانی , ثریا قاسمی , لعیا زنگنه , جمشید هاشم پور , سینا مهراد , دیبا زاهدی , سامیه لک , مسعود فروتن

 

سایر عوامل ساخت سریال آقا زاده

نویسنده : حامد عنقا

تهیه کننده : حامد عنقا

تدوین :

سایر عوامل فیلم به زودی بعد از انتشار

 

گالری تصاویر

دانلود سریال آقازاده با کیفیت اچ دی

مهدی سلطانی در سریال آقا زاده

 

دانلود سریال آقا زاده

 

لینک های دانلود تمامی قسمت ها

*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*

دانلود قسمت اول : دانلود با کیفیت 720 | دانلود کیفیت 1080

دانلود قسمت دوم : دانلود با کیفیت 720 | دانلود با کیفیت 1080

لینک های دانلود به زودی پس از پخش فیلم قرار داده خواهند شد