دانلود رایگان سریال خانگی خواب زاده با لینک مستقیم

دانلود اثر زیبای سریال خواب زده به کارگردان سیروس مقدم 

download new serial khabzadeh for direct link

پخش انلاین تریلر سریال با سرعت بالا  

 

سریال خواب زده

اندکی درباره سریال خواب زده

سریال خانگی خواب زده یکی دیگر از آثار ارزشمند استاد سیروس مقدم به نویسندگی الهام غفوری می باشد . آنها بعد از پایتخت که دارای 5 فصل بود و فصل 6 آن نیز احتمالا در عید نوروز بر روی آنتن خواهد رفت .اینبار با یک اثر ترسناک و درام وارد سینما شده اند و قصد دارند  تحولی جدید در سینمایی ایران ایجاد کنند و کمی ماجرا را از جو فیلم هایی  سینمایی امروز بدور کنند .

 

آقای مقدم پیش از این نیز با اقای سعید نعمت الله در سریالهای تلویزیونی رستگاران  دیوار مدینه و زیر هشت نیز همکاری داشته اند . .این بار نیز دست به دست داده اند تا اثری جذاب بسازند .هم چنین خانم الهام غفوری  نیز یکی از موفق ترین تهیه کنندگان می باشد و توانسته است تا کنون سریالهای ایرانی زیادی همچون کالکشن پایتخت , چک برگشتی ,زیر هشت ,پیامک ازدیار باقی و چهار دیواری را به نمایش بگذارد .

 

بازیگران سریال خوای زده

 

که قطعا انتظار می رود فیلمی بسیار بالا و پر هیجان باشد که دیدن آن حتما توصیه می شود هم چنین خانم الهام غفوری یکی از موفق ترین تهیه کنندگان می باشد و توانسته است تا کنون سریالهای ایرانی زیادی همچون کالکشن پایتخت  چک برگشتی زیر هشت پیامک ازدیار باقی و چهار دیواری را به نمایش بگذارد .

 

معرفی بازیگران و زمان پخش سریال خواب زده 

همچنین می توان اضافه کرد که در  فیلم نیز بازیگران کارکشته ایی همچون لادن مستوفی , ایرج نوذری ,مهدی سلطانی  و سام درخشانی نیز حضور دارد .گفته می شود که این سریال یکی از اثر ای پر فروش آقای مقدم خواهد بود ..

 

همانطور که شنیده ایم فیلمبرداری این سریال از سال 97 آغاز شده است و از سال98 در وسط هفته به صورت هفتگی در مراکز عرضه فیلم در دسترس عموم قرار می گیرد.داستان این فیلم نیز از آن قرتر است که زنی با چهره ی مهربان اما درونی شیطانی و خبیثانه مانع اعمال خیر خواهانه و کمک زنی می شود و دشمنی دیرینه ایی با او دارد .

 

قصه سریال خواب زده

 

عوامل فیلم 

کارگردان : سیروس مقدم

تهیه کننده :  الهام غفوری

نویسنده : سعید نعمت الله

بازیگران : لادن مستوفی ,مهدی سلطانی, امیر علی دانایی, علیرضا شجاع نوری, ایرج نوذری ,فرید سجادی حسینی ,مارال فرجاد کوروش سلیمانی, ارسلان قاسمی

فیلمبرداری : فرشاد گل سفیدی

تدوین : خشایار موحدیان  سعید سیاح

موسیقی :افشین عزیزی

تمامی لینک های دانلود سریال خواب زده 

 

قسمت اول 1

کیفیت ها  :  1080P  720p  480p

 

قسمت دوم 2

کیفیت ها  :  1080P  720p  480p

قسمت سوم 3

کیفیت ها  :  1080P 720p 480p