دانلود سریال قورباغه نمایش خانگی 

سریال قورباغه از قسمت اول تا چهارم 4 در سایت قرار گرفت

download new serial gorbagheh for direct link 

پخش آنلاین سریال به همراه لینک دانلود مستقیم 

 

اندکی درباره ی سریال قورباغه 

این سریال ساخته هومن سیدی یکی از بهترین بازیگر های چند سال گذشته می باشد که اینبار با اثری جدید کارگردانی به سینما آمده است البته قبلا نیز از او اثر های اینچنینی همچون مغز های کوچک زنگ زده که در هر دو  هومن سیدی نقش ساز فیلم مغز های کوچک زنگ زده  و نوید محمد زاده در آن حضور داشتند.

 

هم چنین از بازیگران این فیلم می توان به سحر دولتشاهی (ستاره فیلم آتابای ) فرشته حسینی ( معرفی بازیگر تازه کار ) و خود هومن سیدی نیز اشاره کرد.قورباغه مجموعه ایی با پرداکشن بسیار ویژه به تولید رسیده است و مانند کارهای دیگر او دنیای جدیدی را در چشم مخاطب ایجاد می کند و هیجان آن در مخاطب چند برابر می شود .

 

هم اینطور می توان  از نوید محمد زاده  نام برد که در فیلمهای (سرخ پوست ,متری شیش ونیم ,لانتوری , مغزهای کوچک زنگ زده )حضور داشته اند .و توانسته فرد موفقی در این حرفه می باشد .

 

قسمتهای از این سریال خانگی در خارج از کشور فیلمبرداری شده است و انتظار میرود که آقای محمدزاده به عنوان اولین مجموعه خود نقش خاطره انگیزی را در مخاطب ایجاد کند .

 

اخبار مربوط به اتشالر سریال قورباغه

پس از کش و قوص های فراوان هومن سیدی موفق شد پروتنه نمایش فیلم را دریافت کند و به سینما خانگی راه یابد هر هفته این سریال جذاب را با بازی ستاره های سینمای کشور از وب سایت آیرو مووی دانلود نمایید با تخفیف ویژه به همراه اینترنت نیم بها .

 

عوامل سریال 

کارگردان : هومن سیدی

بازیگران : سحر دولتشاهی, هومن سیدی, فرشته حسینی ,نوید محمد زاده ,صابر ابر

مدیر فیلمبرداری : پیمان شادمانفر

 

تصاویر سریال قورباغه 

قصه سریال قورباغه

 

ghorbagheh

 

 

 

پشت صحنه سریال قورباغه