دانلود فیلم آزمایش بلکو ( The Belko Experiment 2016 ) با لینک مستقیم

دانلود با کیفیت عالی و دوبله ی فارسی

Download new movie The Belko Experiment for direct

همراه با تریلر و تصاویری از فیلم

 

اندکی درباره ی فیلم The Belko Experiment

آزمایش بلکو یک فیلم هیجان انگیز و ترسناک محصول سال 2016 آمریکا به کارگردانی Greg McLean و نوشته شده توسط جیمز گان است . فیلمبرداری اثر از سال 2015 در کلمبیا آغاز شد و در 2016 به پایان رسید . داستان فیلم درباره ی گروهی کارمند است که در منطقه ای دور افتاده از شهر و جایی عجیب کار می کنند . بعد از مدتی در یک روز به یک باره اتفاق عجیبی می افتد . تمامی در های ورودی و خروجی این آزمایشگاه بسته می شود و صدایی به آنها اعلام می کند که باید چند نفر از همکارانشان را به قتل برسانند وگرنه 10 نفر از همکارانشان کشته می شود . کارکنان ابتدا باور نمیکنند .

 

شخصی به نام Mike Milch که از ابتدای شروع شدن به این کار مشکوک بود حال ترسیده و قصد دارد دیگران را نجات دهد اما کاری از دست او بر نمی آید تا اینکه وقت به پایان می رسد و 10 نفر از افراد به طرز عجیبی می میرند . آنها بمب های کوچکی در سرشان به عنوان جی پی اس وصل شده است که تا آن موقع خبر ندارند . Mike Milch می خواهد آن بمب را در بیاورد اما نمی تواند این کار را انجام دهد . بعد از این اتفاق تمامی افراد ترسیده اند و به فکر نجات جان خودشان از هم دیگر هستند ! تا اینکه …

 

واقعا با فیلم خوب و زیبایی رو به رو هستیم که داستانی جالب و متفاوت تر از دیگر فیلم ها دارد . داستانی جالب و هیجان انگیز که فوق العاده شما را وارد داستانش می کند و البته یک پایان فوق العاده ! تماشای فیلم را به شما پیشنهاد می کنم!

 

عوامل ساخت آزمایشگاه بلکو

کارگردان : Greg McLean

تهیه کنندگان :James Gunn

موسیقی :Tyler Bates

 

گالری تصاویر

دانلود فیلم آزمایش بلکو با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم The Belko Experiment

 

دانلود The Belko Experiment