دانلود رایگان فیلم سینمایی آنجا همان ساعت

دانلود اثر زیبای سینمایی آنجا همان ساعت به کارگردانی سیروس الوند

download new movie anja haman saat for direct link

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود 

 

اندکی درباره ی فیلم آنجا همان ساعت

فیلم سینمایی آنجا همان ساعت جدیدترین ساخته سیروس الوند در سال جاری یعنی دی ماه سال 1398 روی پرده سینما خواهد رفت ولی تاکنون به اکران عمومی نرسیده است . آنگونه که گفته میشود در این فیلم خانم ماهور الوند نیز با اقای پرویز پرستویی همکاری داشته اند .

گفته می شود که عاقای سیروس الوند حدودا دوس ال برای مهیا  کردن شرایط مناسب و مجوز این فیلم زحمت کشده اند و تمام لوکیشن وفیلمبرداری های ان در تهران به نجام رسیده است .هم چنین ایشان با یار دیرینه و دوست صمیمی خود بنام هادی فندی به سرماسه گذری درباره ی این فیلم پرداخته اند .

هم چنین می توان فیلمیرداری  فیلم آقای اصغر رفیعی جم را تحسین کردبابت فیلمبرداری کامل بی نقض و مدیریت آن که توانستند همه چیز را به نحو احسن به انجام برسانند .

 

پرویز پرستویی 

همانطور که می دانید کمتر کسی است که فیلمهای چر هیجان و جذاب آقای پرویز پرستویی از چشمش ناشناخته بماند ایشان در تاریخ 2 تیز 1334 در روستای چالو استان همدان متولد شد و به عنوان بازیگر تئاتر وسینما و گویده ایرانی موفق شد.و توانست به چهار سیمرغ لورین از هر کدام از فیلمهایش دریافت کند .از وی می توان در فیلمهای مطرب لس آنجلش تهران خانه کاغذی قلتل اهلی و باریگارد را نیز برد همچنین از قدیمی ترین اثار وی می توان به مارمولک که درزمانخود تئانست مخاطبان زیادی داشته باشد را نام برد.

 

عوامل فیلم

کارگردان : سیروس الوند

تهیه کننده : سیروس الوند

نویسنده : سیروس الوند

بازیگران : پرویز پرستویی از بازیگران فیلم مطرب , ماهور الوند, ش,هرام حقیقت دوست, سعید پیر دوست ,امیر حسین فتحی ,شاهرخ فروتنیان ,احسان کاردان فاطمه خانوردی

موسیقی : بهمن حیدری

فیلمبرداری : اصغر رفیعی جم

تدوین : مستانه مهاجر

 

تصاویر فیلم

انجا همان ساعت

 

دانلود فیلم آنجا همان ساعت

 

داستان فیلم آنجا همان ساعت