دانلود رایگان فیلم سینمایی آنها با کیفیت HD

دانلود اثر زیبای سینمایی  آنها به کارگردانی احسان سلطانیان

download new movie anha for direct link

لینک خرید همراه با تیزر فیلم در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی فیلم آنها

فیلم سینمایی آنها ساخته احسان سلطانیان ( وی متولد سال 1362 و کارگردان ونویسنده می باشد.وی تهیه کنندگی ونویسندگی فیلمهای زیادی از جمله محرمانه در باران برعهده داشته ) و تهیه کنندگی داریوش باباییان می باشد .این فیلم خود شیفتگی زنانه و مشکلات جامعه کنونی برای زنان را به تصویر می کشد و نشان می دهد که چگونه یک اثر می تواند از چارچوب فضایی وهنری خود دور بماند ..اما  نقاط مثبت و قابل جذب دیگری نیز دارد .

 

با این حال این فیلم طرفداران خوبی نیز داشت کسانی که ماهها در انتظار انتشار این فیلم بوده اند .در این میان نیز می توان به حضور بازیگران زنی از جمله هدی زین العابدین ,شبنم مقدمی ,امیرحسین آرمان ( بازیگر سریال مانکن )حضور دارند .

 

هدی زین العابدین متولد سال 11 تیر 1368 وی باشد و اهل ایران است و در تهران متولد شده است .. و توانسته فعالیت هنری خود  در زمینه بازیگری و مدل بودن اغاز کند هم چنین می توان گفت که اولین فعالیت خود را در سریال سقوط یک فرشته به عنوان نقش مثبت فیلم درخشید.. و از آن پس فعالیت را به طور کامل آغاز کرد .وی در فیلمهایی از جمله رستگاری در جهان ,طلا ,سمفونی نهم ,عرق سرد ,جاده قدیم , اسرافیل ,سه قدم عاشقی ,بازی داشته است.

 

خلاصه کلی داستان

داستان این فیلم درباره ی زنان امروزی و مستقلی است که دوست دارن تا در جامعه کنونی به حقوق خود برسند و هرکدام از آنها به دنبال حقوق منصفانه ایی نیز هستند.

 

عوامل فیلم

کارگردان : احسان سلطانیان

تهیه کننده : داریوش بابائیان

نویسنده : احسان سلطاینان

بازیگران : شبنم مقدمی از چهره های فیلم زنبور کارگر , سعید داخ, امیرحسین آرمان ,سمیرا حسن پور ,مائده طهماسبی, هدی زین العاین ,علی الهیاری

تدوین : کاوه ایمانی

فیلمبرداری :علی الهیاری

 

تصاویر فیلم

آنها

 

دانلود فیلم آنها

پبازیگران فیلم آنها