دانلود فیلم آواز در خواب با حضور رضا شفیعی جم

دانلود فیلم آواز در خواب با لینک مستقیم

download new movie avaz dar khab for link direct

لینکهای دانلود با کیفیت 4k قرار گرفت

 

اندکی درباره فیلم آواز در خواب

این فیلم برگرفته از فیلم و انیمیشن اسکروچ است و همان داستان را با اندکی تحریفات بازگو میکنددر واقع این فیلم ایرانیزه شده و به اکران درآمده.  درواقع این فیلم برای کسانی که فیلم اسکروچ را دیده باشند حتی جنبه سرگرمی هم ندارد چه برسد به جنبه طنز و راضی نگه داشتن مخاطب!!! داستان فیلم درباره آقای فتحی است که یک عتیقه فروشی دارد ولی فردی بسیار خسیس است تا انکه روح شریک فوت شده اش در  خواب او می آید و را متوجه حال و آینده اش میکند،اوپس از اینکه از خواب برمیخیزد کاملا تعقیر کرده است…

 

 

میبینید که داستان کاملا تکرار شده تنها کاراکترها متفاوت است آقای اسکروچ شده آقای فتحی و….فقط نمیدانم چرا رونالد نیم(کارگردان فیلم اسکروچ) به خواب سجادی حسینی نیامده تا از ساختن این فیلم جلو گیری کند؟ این فیلم در واقع نکته مثبتی تیست مگر اینکه متن قبل را خوانده باشید و مطمئن شوید که فیلم اسکروچ را ندیده اید ان زمان است که شاید این فیلم بتواند به یک سرگرمی طنز 80 دقیقه ای تبدیل شود.

بیوگرافی بازیگران آواز در خواب

شهرزاد کمال زاده متولد 7 قروردین سال 1364فارق التحصیل رشته کامپیوتر و بازکن تیم فوتبال و والیبال بانوان هنرمند ایران است،او و متین ستوده شباهتی عجیبی به هم دارند. حمید لولایی متولد 1334 در تهران و اصالتا اهل بندر کیانشهر است وی فعالیت خود را از سال 1370 شروع کرد و در فیلم ساعات خوش بسیار درخشید.

 

نادر سلیمانی متولد سال 1345 در آبادان است وی تا سن چهارده سالگی در منتطقه ارتشی های کارون آباد زندگی میکرد و با شروع جنگ به منطقه ارسنجان فارس مهاجرت کرد و پس از چندسال به جهت تحصل در رشته بازیگری به تهران مهاجرت نمود.

 

عوامل فیلم 

کارگردان و نویسنده: آرش سجادی حسینی

تهیه کننده: فرهاد گلی

بازیگران: رضا شفیعی جم، شهرزاد کمال زاده،حمید لولایی بازیگر سریال موچین ،نادر سلیمانی،ساناز سماواتی،رضا رضایی،نرگس امینی،علیرضا میرصادقی،یدالله عبداللهی

 

 

تصاویری از فیلم

نقد فیلم اواز در خواب

 

تیزر آواز در خواب