دانلود رایگان فیلم سینمایی آینده 

دانلود اثر زیبای سینمایی آینده با هنرنمایی پانته آ بهرام و امیر جعفری 

download new movie ayandeh for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود 

 

اندکی درباره ی فیلم آینده

فیلم سینمایی آینده اثر سینمایی آقای امیر پورکیان (وی متولد سال 1362 در تهران و یکی از تهیه کننده و کارگردان کشورمان می باشد.وی فعالیت سینمایی خودرا با اثر خیابان یکطرفه در سال نود چهار نیز با فیلن دریا ماهی و پرنده آغاز کرد و توانست جوازی نیز در انی زمینه کسب کند ..همانطور که شنیده ایم و میدانیم آقای پورکیان تهیه کنندگی فیلم سلفی ایران را نیز بر عهده داشته اند از اثار وی می توان به زار ، دریسا و ماهی پرنده هنده های آتوسا و تله فیلم خیابان یک طرفه نیز اشاره کرد ).

 

اینگونه که پیش بینی می شود  این فیلم نیز جز سینمایی های پر بازیگر سینما به حساب می آید. از بازیگران معروف آن می توان به کامبیز دیرباز امیر حعفری پانته آ بهرام (بازیگر سریال تلویزیونی دلدادگان )آقای شهرام قائدی علی استادی و بازیگر کارکشته خانم شیرین یزدان بخش م باشد . هم چنبن می توان در انی فمیل از دو بازیگر خردسالنیز به نام هایسوگل نوروزی و فاطمه فامیل دوست نیز نام برد.گفته می شود که ساخت این فیلم به تازگی کلید خورده است و در مراحل اولیه ساخت و تولید است بنابراین اطلاعات دقیقی از آن در دسترس نیست و به محض اطلاع از زمان اکران ان در رسانه آیرو مووی به اطلاع عموم خواهید رسید.

 

عوامل فیلم 

کارگردان : امیر پورکیان

تهیه کننده : سید ضیا هاشمی

نویسنده :امیر پورکیان

بازیگران : امیر جعفری بازیگر فیلم سوفی و دیوانهکامبیز دیرباز, نیما شعبان نژاد ,شهرام قائدی, علی استادی ,شیرین یزدان بخش, لادن ژاوه وند و بهاره افشاری بازیگر خردسال  سوگل نوروزی ,فاطمه فامیل دوست 

دستیار کارگردان : حامد شریفی نیا

تولید : حسین رامه

فیلمبرداری :سعید براتی

 

تصاویر فیلم 

دانلود فیلم آینده

 

بازیگران فیلم اینده

 

فیلم آینده