دانلود رایگان فیلم سینمایی ابر بارانش گرفته

دانلود اثر زیبای ابر بارانش گرفته به کارگردانی مجید برزگر

download new movie abr baranash gherefteh for direct link

لینک دانلود در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی فیلم ابر بارانش گرفته

فیلم سینمایی ابربارانش گرفته  دومین فیلمی بود وارد جشنواره فیلم فجر شد و همزمان وارد پرده ی سینما گردید و مردم نیز استقبال گرمی از آن کردند . به طور کلی می توانید این مطلب را در این فیلم ببینید که فیلمهای آقای مجید برزگر با محتویات خاصی همراه است و بیننده باید وقت زیادی برای دیدن این فیلمها صرف کند  زیرا که کمی پیچیدگی عنوان در آن دیده می شود .اما می توان گفت که وصد البته مخاطبان خاص خود را در میان دارد .

 

 

البته می توان گفت که که او با انجام و تغییر فیلم نامه نویسی اینبار خواسته تا موضوع بخصوص را به نمایش بگذارد از هم نین  دیگر اثار وی می توان به فصل باران های موسمی و پرویز نیز اشاره کرد که فروش خوبی داشته است . داستان فیلم نیز به به خبی ادای مطلب می کند و زندگی دختری 35 ساله را به نمایش می گذارد که خودرا موظف به انجام کاهای بیماران و رسیدگی به انها می دانند .حتی اگر انها امیدی به ادامه  زندگی خود نداشته باشند و درمانده باشند . او با روحیه دهی خود تمام مشکلات را حل می کند .

 

عوامل فیلم

کارگردان : مجید برزگر

تهیه کننده  : مجید برزگر

نویسنده : آرمان خوانساریان و مجید برزگر

بازیگران : نازنین احمدی, مزدک میر عابدینی بازیگر فیلم رقص پا , علی ثانی فر, ارشیا نیک بی, حمیدرضا مالکی کاوه ,هادی مقدم, سورن مناساکانیان, منصور ایزد پناه پریسا بهپوری, ناهید حدادی ,رامین محمدیان ,محمود کیان ,پریسا خواجه دهی, سالار دریا مج ,یحیی حقیقت خواه, نهال موسوی

فیلمبرداری : مسعود امینی تیرانی

تدوین : حمیدرضا برزگر

 

 

تصاویر فیلم

بازیگران فیلم ابر بارانش گرفته

 

پشت صحنه ابر بارانش گرفته

 

ابر بارانش گرفته