دانلود رایگان فیلم سینمایی اتاق تاریک

دانلود اثر زیبای فیلم اتاق تاریک با هنرنمایی ساعد سهیلی

download new movie otaghe tarik for direvt link

لینک دانلود همراه با تیزر پخش فیلم در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی فیلم اتاق تاریک

این فیلم ساخته روح الله حجازی میباشدو یکی از اثار برتر ان است حجازی پیش از این نیز فیلم مرگ ماهی که یکی از فیلمهای پر طرفدار وی می باشد.داستان این فیلم در کل به کودک آزاری می پردازد .یکی از نقاط مثبت این فیلم آن است که به طور اجتماعی و جسورانه به ازای موضوع پرداخته است زیرا که این موضوع امروزه بسیار حائز اهمیت است و حتما باید عنوان  آن در بنیان خانواده باشد و اطلا رسانی کامل نسبت به آن به فرزندان داده شود .

 

داستان کلی این فیلم درباره ی شیوه ی نامتعارف وکمتر دیده شده ی است که زن فاصله سنی زیادی با مرد دارد و هرچه مرد سعی در خوشحالی او دارد ولی زن گویی بر این باور نیست در داستان نیز  آنها یک فرزند پسر دارند . .گمان می کنند که فرزند انها دچار یک ازار جنسی از سوی یک زن باشد اما در هر حال متوجه می شوند  که این طور نیست .

 

یک از عناصر مثبت این فیلمنامه این است که که از هرگونه اضافات و زواید  زننده به دور است  نقاط قوت آن شگفت انگیر است چرا که  فیلم به طور خیر خواهانه گره گشایی کند و داستان فیلم را با یبانی کاملا منطقی به پایان می رساند  چرا که لاغیر این بودن مسئله ، مخاطب را در حالتی گنگی وبی هویتی فیلم  نگه نمی دارد .

 

عوامل فیلم 

کارگردان : روح الله حجازی

تهیه کننده :روح الله حجازی

نویسنده :روح الله حجازی کامیار صفر زاده

بازیگران : ساره بیات ,ساعد سهیلی بازیگر فیلم روز صفر , علیرضا میرسالاری

موسیقی : کارن همایونفر

فیلمبرداری :پیمان شادمان فر

تدوین اثر : رضا شهبازی

 

تصاویر فیلم

اتاق تاریک

 

داستان فیلم اتاق تاریک

 

اتاق تاریک