دانلود فیلم انتقام اژدها ( Dragonheart Vengeance )

دانلود با لینک مستقیم و حجم کم

Download new movie Dragonheart Vengeance for direct

همراه با تریلر و گالری تصویر

 

توضیحات مختصری درباره ی فیلم انتقام اژدها

این اثر یک فیلم فانتزی آمریکایی-انگلیسی-رومانیایی است که در سال 2020 ساخته شده است.کارگردان این فیلم ایوان سیلوسترینی می باشد.در این فیلم ستارگانی مانند جوزف میلسون، جک کین ، آرتورو موسلی ، ریچارد اشتون ، کارولینا کریسون ایفای نقش می کنند. این فیلم ادامه ی فیلم نبرد برای قلب آتشین است اما اتفاقات قبل از آن را بیان می کند.(حدود 30 سال پیش) فیلمنامه نیز توسط دو شخصیت  Matthew Feitshans, Patrick Read Johnson نوشته شده است.

 

تاریخ اکران اولیه فیلم 4 فوریه 2020 می باشد. این فیلم با ژانر های مختلف شناخته می شود از جمله ( فانتزی-تخیلی-اکشن-هیجان انگیز) . نقش اصلی این فیلم جوانی است که میخواهد انتقام قتل خانواده اش را بگیرد یک گروه تشکیل می دهد هلنا بنهام کارتر صدای Siveth ، اژدهای تنفس یخی را که زمانی به دلیل عدم موفقیت در نجات جان پادشاه از پادشاهی تبعید شده بود ، پیدا می کند. این اژدها به این پسر جوان کمک می کند که …. داستان فیلم بیانگر فیلمی جذاب می باشد که ارزش تماشا کردن را دارد.

 

از فیلم های تخیلی که در آنها اژدها حضور داشته است قطعا این فیلم نیز میتواند توجه شما را به خود جذب کند و نگاه شما را به خود بدوزد و داستان بدی نیز ندارد . از نظر کیفیتی نیز از کیفیت خوبی برخوردار است . این فیلم البته نتوانست نمره ی خوبی را دریافت کند و نمره ی دریافتی فیلم 5 می باشد که در رده ی فیلم های متوسط قرار می گیرد.

 

عوامل فیلم

کارگردان :ایوان سیلوسترینی

فیلم نامه : Matthew Feitshans, Patrick Read Johnson

بازیگران : جوزف میلسون، جک کین ، آرتورو موسلی ، ریچارد اشتون ، کارولینا کریسون

موسیقی : Mark Mackenize

 

گالری تصاویر

 

بازیگران فیلم انتقام اژدها

 

Dragonheart Vengeance

 

فیلم انتقام اژدها

 

 

⇓ تریلر و لینک های دانلود ⇓