دانلود فیلم ایده اصلی با کیفیت بالا

دانلود فیلم ایده اصلی با حضور پژمان جمشیدی

Download New Movie Min Idea Link  for Direct  link

 لینک فیلم منتشر شده است

اندکی درباره فیلم ایده اصلی

ایران و اسپانیا برای راه اندازی یک پروژه جدید در جزیره هندورابی به توافق رسیدند شرکت ها و ارفراد زیادی به طمع برنده شدن در مناقصه در این طرح شرکت کرده اند. مهندس پارسا رئیس یکی از این شرکت هاست که به همراه چندی افراد که هررکدام برای هدفی در این مناقصه سرنوشت ساز شرکت کرده اند و این تقابل برای انها پیجیدگی های زیادی ایجاد کرده است…. « ایده اصلی » روایتگر قصه چند آدم مختلف است که قصد دارند بر سر تجارت و موفقیت بر سر یکدیگر کلاه گذاشته و دیگری را شکست دهند. این قصه می توانست به شکلی ساده و باور پذیر روایت شود اما تاکید نابجای کارگردان بر استفاده حداکثری از سبک زندگی لاکچری سبب نامتوازن شدن لحن روایت فیلم شده است.

 

موضوع ساخت فیلم چیست

این فیلم جدا از مشکلات گفته شده، در روایت نیز ایراداتی بسیار زیادی دارد که در نمونه های خارجی مشابه کمتر به چشم می خورد. فیلم تلاش می کند تا بصورت اپیزودی ماجرای خود را از دید افراد مختلف روایت کند تا تماشاگر را وارد هزارتویی پیچیده نماید و ذهن او را به بازی بگیرد اما کارگردا فراموش کرده که فیلمنامه ضعیف او کشش لازم برای روایت چند باره را ندارد. قصه اصلی که روایت می شود بدون جزئیات است و تماشاگری که آثاری از این دست را در تماشا کرده به راحتی می تواند ادامه ماجرا را حدس بزند اما فیلم تاکید دارد که روایت چندباره آن قصه از منظر دیگر شخصیت ها می تواند حاوی نکات کلیدی و مهمی باشد که در حل معماهای قصه تاثیر مهمی بر جای بگذارد.

 

عوامل فیلم

کارگردان: آزیتا موگویی

نویسنده: امیر عربی

تهیه کننده: مهدی کریمی تفرشی

فیلمبردار: علیرضا برازنده

بازیگران اثر :  بهرام رادان بازیگر سریال رقص روی شیشه ،مریلا زارعی،پژمان جمشیدی،هانیه توسلی،مهردادصدیقیان، مأنوس گاوراس،آندره‌آ ماچالکیدو ،ایرینا مانژوسوا،واروارا لارمو

 

تصاویری از فیلم

حضور ماشین های لوکس در ایده اصلی

فیلم ایده اصلی

بهرام رادان در ایده اصلی

لینک های دانلود پس از انتشار در سایت قرار خواهند گرفت