دانلود فیلم بازگشت به مدرسه (back to school) با حجم کم

دانلود فیلم با سه کیفیت و لینک مستقیم

Download new movie back to school for direct

بدون حذفیات و همراه با تریلر

 

اندکی درباره ی فیلم back to school 2019

فیلم به کارگردانی Remy Four, Julien War در ژانر کمدی – خانوادگی – اجتماعی می باشد که نویسندگی این فیلم را نیز همین دو شخص (Remy Four, Julien War) به عهده داشته اند. فضای فیلم درون مدرسه رخ میدهد . داستان فیلم داستان جالب و جذابی است و با توجه به اینکه ستارگانی در این فیلم ایفای نقش داشته اند مانند Ludovik Day, Jérôme Niel, Nicolas Berno قطعا فیلم زیبا و جذابی خواهد شد.

 

داستان فیلم درباره ی دو دوست می باشد که توسط قلدر مدرسه ازار و اذیت می شدند و نمیتوانستند از خود دفاع کنند. مدرسه برایشان جهنم شده بود. کم کم این دو دوست بعد از گذشت مدتی تصمیم می گیرند که بعد از مدرسه خود اوضاع را در دست و آرام کنند از روی دیگر حال که مدرسه را تمام کرده اند خوش بگذرانند که ….

 

فیلم کمدی می باشد و مانند اکثر فیلم ها با زبان طنز مشکلاتی را بیان می کند . فیلمبرداری فیلم در مدرسه ای در یکی از شهر های فرانسه در سال 2018 شروع شد و در تاریخ 30 آگوست 2019 در سینماهای فرانسه اکران شد. فیلم توسط کمپانی  2425 Films ساخته و اکران شده است. فیلم علاوه بر نکات مثبتی که داشت نکات منفی ای هم در فیلم دیده می شد مثلا اشخاص فیلم را به درستی از اول نشان نمی داد که چه داستانی داشته اند . داستان فیلم با همه ی خوبی هایش نقص های جزئی نیز داشت که کارگردان ها به خوبی توانسته بودند مشکلات را هرطور شده است بپوشانند.

 

عوامل ساخت و تهیه ی فیلم

کارگردان(ها) : Remy Four, Julien War

نویسنده(ها) : Remy Four, Julien War

بازیگران : Ludovik Day, Jérôme Niel, Nicolas Berno

 

گالری تصویر

 

Back to school

 

ستارگان فیلم بازگشت به مدرسه