دانلود فیلم  بمب یک عاشقانه با سرعت بالا

دانلود با کیفیت های بالا

download new movie bomb a,love story link for direct

تیزر فیلم در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره فیلم بمب یک عاشقانه

این فیلم به کارگردانی پیمان معادی درسال1397 به اکران عمومی در،مد،فیلمی که  رنده جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد اما نقادان به این فیلم بسیار خرده گرفتند. فیلم روایتگر قصه زوجی با سواد و فرهنگی اما سرد و بی روح که با هم به اختلاف خورده و حتی حاضر نیستند هنگام بمباران به پناهگاه بروند،روایتگر دانش آموزان و مدرسه ای که به جز شعار(مرگ بر…)چیزی ندارند و معلمانی که جز سیگار و تنبیه چیز دیگری بلد نیستند.

 

بمب هایی که هر چندوقت یک بار بر سر مردم فرود می‌آیند باعث میشوند تا قصه از رمق نیافتد و شخصیت های نیمه جذاب با چاشنی طنزی که مسئولیت‌شان سرگرم کردن ماست تا حوصله مان از شخصیت های اصلی سر نرود. نکته مثبت این فیلم برای بسیاری از ما که تجربه زیست در سالهای دهه 60 را نداشته ایم اتفاق ارزشمندی است خصوصاً که پیمان معادی در فضاسازی درست و باورپذیر آن سنگ تمام گذاشته است.

 

داستان کلی چیست ؟

داستان فیلم در اوج موشک باران های تهران در زمستان 66 اتفاق می افتد سه مکان مهم ونوستالژیک در فیلم از جمله مدرسه،  آپارتمان و زیرزمین فیلم به هویت بخشیدن به آدمهای قصه نیز نقش به سزایی ایفا می کنند. در کل این فیلم در بخش های فنی نمره مثبت میگیرد اما در روایت ضعیف است که این مسئله  اجازه نمیدهد این فیلم را به عنوان یک اثر موفق نام ببریم ساختن یک فیلم عاشقانه در زیر بمباران زیباست ولی برای ضمانت موفقیت فیلم کافی نیست.

 

 

جوایز فیلم چیست ؟

فیلم بمب یک عاشقانه  برنده جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاچیان در چهارمین جشنواره سینه ایران_تورنتو وبرنده بهترین کارگردانی در ششمین جشنواره بسفر شده است.

 

عوامل فیلم

کارگردان و نویسنده: پیمان معادی

تهیه کننده: احسان رسول اف،پیمان معادی

 موسیقی: النی کاراینْدرو

 بازیگران: لیلا حاتمی،پیمان معادی بازیگر  فیلم درخت گردو ،سیامک انصاری،حبیب رضایی،سیامک انصاری،بهادر مالکی،محمود کلاری،ارشیا عبداللهی

 

 

تصاویری از فیلم

نقد فیلم بمب یک عاشقانه

 

عوامل فیلم بمب یک عاشقانه

 

تیزر بمب یک عاشقانه