دانلود رایگان  فیلم سینمایی تولدت مبارک با کیفیت full HD

دانلود  فیلم سینمایی تولدت مبارک با هنرنمایی اکبر عبدی

download new movie tavalodat mobarak for dierct link

لینک دانلود در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی فیلم تولدت مبارک

فیلم سینمایی کودکانه تولدت مبارک ساخته سمیه زارعی نژاد می باشد که چند سالی برای اکران آن تلاش کرده و در آخر موفق شده ان را عملی سازد . ودر ماه رمضان 1398 به نمایش گذاشته است .

 

این فیلم در مضمونی خانواده گی ساخته اما مناسب برای کودکان و نوجوان کشور می باشد و بسباری از منتقدان آنرا ضعیف و در خور هیچ می دانندو احساس میک نند که ممکن است مخاطب را از حوصله خارج کند اما می تواند راضی بخش باشد و احساس خوشایندی به ببینده بدهد  و انگیزه ایی برای کتاب خوانی نوجوانان و کودکان  نیز باشد .

 

با این وصف خانم زارعی پور اظهار نظر دارند که این فیلم نوعی قهرمان کودکانه دارد که سعی می کند با بالا بردن اطلاعات خود همه چی را به نحو احسن به انجام برساند .ومی توان به کودکان نیز سهم دخالت در زندگی دادو از آنها نتیجه نزدگی و مشورت نیز خواست و همین است که ارزش پنج سال دویده شدن را دارد.

 

نکته مثبت فیلم

نکته بسیار مثبتی از فیلم که می توان به آن اشاره کرد .حضور بازیگران کار کشته هم چون محبوبه بیات و آقای اکبر عبدی و محمدرضا فروتن که در همکاری با یکدیگر به بازی پرداخته اند .

داستان فیلم درباره ی کودک هفت ساله بنام مریم که به دلایلی  برخی از مشکلات خوادگی وارد اتفافات خاصی در زندگی اش می شود .از آنجا که او اهل کتاب خوانی است .سعی می کند برخی از مشکلات را به سامان برساند.

 

عوامل فیلم

کارگردان : سمیه زارعی نژاد

تهیه کننده : انسیه جهان آرا

نویسنده : سمیه زارعی نژاد

بازیگران : اکبر عبدی از بازیگران بمب یک عاشقانه  ,محمدرضا فروتن, مبینا مرتضوی, محبوبه بیات, نسرین نکیسا ,نیما سیدی

موسیقی : گرانش آشوری

فیلمبرداری : مجتبی رحیمی

تدوین : اردلان ملک زاده

 

تصاویر از بازیگران فیلم

تولدت مبارک

 

داستان فیلم تولدت مبارک

 

بازیگران فیلم تولدت مبارک