دانلود فیلم جان هنری (John Henry 2020)

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Download new movie john Henry for direct

تریلر فیلم اضافه شد

 

 

توضیحاتی درباره ی فیلم John Henry

فیلم به کارگردانی Will Forbes در ژانر درام – هیجان انگیز می باشد . فیلم محصول آمریکا است و در سال 2020 اکران شده است .{January 24, 2020} (United States) داستان فیلم داستانی خوب است و با ایفای نقش بازیگران سر شناس هالیوودی فیلمی تماشایی شده است . وقتی اسم فیلم را می شنویم یاد فیلم جان ویک می افتیم که فیلمی جذاب و تماشایی بود و داستانی فوق العاده داشت . با کیفیت عالی در زمینه های مختلف . از داستان دور نشویم . امیدواریم این فیلم نیز داستان جذابی داشته باشد و بتواند نظر شما را جلب کند .

 

در تاریخ 30 مه 2018 اعلام شد كه تری كریو و لوداكریس به عنوان شخصیت های اصلی فیلم در این فیلم ایفای نقش می کنند و در كنار آن ، جمیله ولازكز ، كن فور ، تایلر آلوارز و جوزف جولیان سوریا با همدر فیلم بازی می كنند.

 

داستان این فیلم درباره‌ ی زندگی عضو سابق یک باند تجاری خشونت بار با نام جان هنری است که زندگی آرامی در جنوب لس آنجلس دارد ، هنری با دو مهاجر فراری از رهبر سابق باند خود دیدار می کند و باید تصمیم بگیرد که برای حمایت از فرزندانش چطور زندگی کند ، اما … فیلم از نظر منتقدان در رتبه ی سی قرار گرفت یعتی متوسط! البته نظرات باهم متفاوت است و هرکس یک نظری دارد . همچنین فیلم در Metacritic ، نمره ی 27 از 100 نمره را از 5 منتقد دریافت کرد که نمره ی نامطلوبی است . همچنین از 304 رای مردم نمره ی 3.3 را دریافت کرد.

 

عوامل ساخت و تهیه ی فیلم 

کارگردان : Will Forbes

نویسندگان : Doug Skinner , Will Forbes

بازیگران : Terry Crews as John Henry , Ludacris , Jamila Velazquez , Ken Foree , Joseph Julian Soria

سال انتشار : 2020

زبان : انگلیسی با زیرنویس فارسی

 

گالری تصاویر