دانلود فیلم جنایت بی دقت با لینک مستقیم

دانلود با حجم کم و چند کیفیت

Download new movie jenayat bi deghat for direct

گالری تصاویر اضافه شد

 

اندکی درباره ی فیلم جنایت بی دقت

فیلم به کارگردانی شهرام مکرمه در ژانر خانوادگی ساخته شد. پروانه ساخت جنایت بی‌دقت در خرداد امسال صادر شد و بلافاصله با شروع پیش تولید و پیوستن گروه بازیگران به پروژه، مقابل دوربین علیرضا برازنده رفت. این فیلم داستانی مرتبط با سینما دارد و درباره تماشاگرانی است که قبل از شروع اکران فیلمی درباره آن حرف می‌زنند و با شروع نمایش بر پرده سینما، ماجرا شکل جدیدی به خود می‌گیرد. نسیم احمدپور و شهرام مکری مانند دو فیلم قبلی این کارگردان، فیلمنامه را نوشتند و قرار است بلافاصله پس از فیلمبرداری مراحل فنی آن آغاز شود. البته این تنها تشابه جنایت بی‌دقت با پروژه‌های قبلی این کارگردان نیست.

 

بازیگران جدیدی به واسطه این فیلم به سینما معرفی شوند که ابوالفضل کاهانی، راضیه منصوری و گلنوش قهرمانی از جمله آنها هستند. شهرام مکرمه پس از گذشت حدود 3 سال این فیلم که چهارمین فیلم ایشان می باشد قرار است به روی پرده ی سینما برود.

 

نام فیلم مانند سایر اثار آقای مکری خاص و عجیب می باشد که نشان دهنده ی فیلمی خاص و زیبا می باشد و داستان فیلم نیز از همه نظر متفاوت می باشد و نشان دهنده ی ذهن خلاق و خوب نویسنده و کارگردان فیلم یعنی آقای شهرام مکری می باشد. فیلمبرداری فیلم به پایان رسیده است و به زودی به روی صفحه ی سینما می رود.

 

عوامل ساخت فیلم

کارگردان : شهرام مکری

تهیه کننده :نگار اسکندرفر

نویسنده (گان) : شهرام مکری,  نسیم احمدپور

بازیگران : بابک کریمی (بازیگر فیلم یلدا),  سیاوش چراغی پور (فیلم جهان با من برقص),  محمد ساربان,  فریبا کامران,  بهزاد دورانی,  عادل یراقی,  الهه بخشی,  معصومه بیگی,  محمود بهرازنیا,  امیر شاملو,  مینا درودیان,  کیانا منتجبی,  سعید نادری,  محمدحسین محمدیان,  صدف عمویی,  حامد محمودی,  محمد ربانی,  محمدرضا جنگی,  داود بنی اسد,  محمدحسین قشمی

 

گالری تصاویر

 

فیلمبرداری فیلم جنایت بی دقت

 

فیلمبرداری فیلم