دانلود فیلم جنس لطیف با ترافیک نیم بها

دانلود با حجم کم و کیفیت بالا

Download new movie jens latif for direct

گالری تصاویر اضافه شد

 

اندکی درباره ی فیلم جنس لطیف

فیلم جنس لطیف به کارگردانی محسن آقاخانی در ژانر کمدی – اجتماعی می باشد. فیلمبرداری فیلم در انتهای سال 1398 به اتمام رسید . فیلم با بازی ستارگانی از جمله اکبر عبدی، پوریا پورسرخ، گیتی قاسمی، نگار عابدی، ژاکلین آواره، مهدی دانایی، المیرا عبدی، اکبر اصفهانی به اتمام رسید. در این فیلم بازیگر جدیدی به نام زینب سعادت به سینما پیوسته است.

 

در این فیلم یکی از پر رنگ ترین بازیگران کمدی ایران یعنی اکبر عبدی را میبینیم البته با نقشی متفاوت! اکبر عبدی در این فیلم نیز مانند فیلم های (خوابم میاد) و (خواب زده ها) و (آدم برفی) با گریمی به شکل زن در صفحه ایفای نقش کرده است. پس این اولین فیلم ایشان با گریمی عجیب نیست بلکه چندین بار این کار را کرده و میتوان گفت تنها بازیگر مرد در ایران است که به این تعداد در فیلم ها با این چنین گریمی ظاهر شده است.

 

این فیلم با ژانر کمدی اجتماعی قطعا فیلمی فوق العاده می باشد زیرا ستارگان بزرگی در این فیلم بازی می کنند و 100% میتواند فروش و سود زیادی را به دست بیاورد . این فیلم میخواهد حرص و طمع انسان ها نسبت به چیز های مختلف را نشان بدهد و داستان فیلم نیز در این باره است.

 

عوامل ساخت و تهیه ی فیلم

کارگردان : محسن آقاخانی

تهیه کننده : غلامرضا گمرکی 

بازیگران : اکبر عبدی(اخراجی ها)، پوریا پورسرخ(بازیگر چشم و گوش بسته)، گیتی قاسمی، نگار عابدی، ژاکلین آواره، مهدی دانایی، المیرا عبدی، اکبر اصفهانی و زینب سعادت

فیلمنامه :عباس طهماسبی، بازنویسی نهایی فیلمنامه: محسن آقاخان

صدا بردار : آرش برومند

تدوین گر : کاوه ایمانی

طراح لباس : مهناز غنی

عکاس : اکبر اصفهانی

مدیر تولید : سید امیر سید ابراهیمی

فیلمبردار : فرشاد خالقی

دستیار اول کارگردان : سعید آهنج

منشی صحنه : آرزو نیکپور

 

گالری تصاویر

 

اکبر عبدی در حال گریم شدن

 

اکبر عبدی بازیگر جنس لطیف

 

 

لینک های دانلود:

دانلود با کیفیت 480   دانلود با کیفیت 720  دانلود با کیفیت 1080

لینک های دانلود به زودی قرار گرفته خواهند شد