دانلود فیلم  حدود ساعت 8 هشت صبح  با لینک مستقیم

دانلود با حجم کم و کیفیت HD (به زودی)

گالری تصاویر و لینک های دانلود بعد از اکران اضافه خواهند شد

 

 

اندکی درباره ی فیلم حدود ساعت هشت صبح

فیلم ساعت حدود هشت صبح به کارگردانی آقای منوچهر هادی می باشد و در ژانر اجتماعی است. منوچهر هادی (زادهٔ ۲۸ مرداد ۱۳۵۱، تهران) کارگردان و فیلمنامه‌‌نویس سینما و تلویزیون و بازیگر می باشد. تازه ترین فیلم به کارگردانی ایشان فیلم رحمان 1400 می باشد که توانست فروش فوق العاده ای داشته باشد . ایشان همچنین فیلم های آینه بغل – کارگر ساده نیازمندیم – من سالوادور نیستم و سایر اثار موفقی در کارنامه ی خود ثبت کرده است.

 

تهیه کنندگی اثر نیز بر عهده ی اقای جواد فرحانی می باشد که ایشان نیز در کار خود استعداد فراوانی دارد . فیلمنامه ی فیلم به دستان توانمند اقای سعید دولتخانی رسیده است که ایشان نیز در نقش خود فوق العاده ظاهر شده است.

 

ژانر فیلم اجتماعی می باشد که ژانری مانند سایر اثار این کارگردان و فیلم های ایرانی دارد . به لیست فیلم های در حال فیلمبرداری نگاه کنید این قضیه را کاملا درک می کنید . به هر حال از قضیه ی اصلی منحرف نشویم فیلم های منوچهر هادی فوق العاده ظاهر شده و امیدواریم این فیلم نیز مانند سایر اثارش مورد بحث قرار بگیرد و بتواند به نمره ی بالایی برسد و حسابی جذاب باشد . درباره ی داستان فیلم اطلاعاتی در دسترس نیست . فیلم مجوز ساخت را دریافت کرده است اما هنوز خبری از ساخت فیلم و یا فیلمبرداری آن در دسترس نیست.

 

عوامل ساخت فیلم :

کارگردان : منوچهر هادی

نویسنده : سعید دولتخانی

تهیه کننده : جواد فرحانی

بازیگران : اطلاعاتی در دسترس نیست

فیلمبردار : اطلاعاتی در دسترس نیست

سایر عوامل به زودی بعد از فیلمبرداری فیلم در همین صفحه بروز خواهد شد

 

گالری تصاویر

 فیلم حدود ساعت 8 صبح

 

جواد فرحانی تهیه کننده ی حدود ساعت 8 صبح

 

دانلود با کیفیت 360 / دانلود با کیفیت 480 / دانلود با کیفیت 720 / دانلود با کیفیت 1080

لینک های دانلود به زودی بعد از ساخت و اکران فیلم قرار گرفته خواهند شد.