دانلود رایگان فیلم سینمایی خاله قورباغه

دانلود اثر زیبای فیلم سینمایی خاله قورباغه با کیفیتهای متفاوت

Download new Movie  khale ghorbaghe for direct link

لینک دانلود در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی فیلم خاله قورباغه

فیلم سینمایی خاله قورباغه با ژانری فانتزی و کودکانه ساخته فرشته طائرپور در سال 1397 که توانسته نقوش و شخصیت های خود را به  طور کاملا پسندیده انتخاب کند .

 

معرفی صدا پیشگان

همانطور که می دانید بیشتر صداپیشه گان این فیلم از شخصیت های معروف سینما و تلویزیون هستند و به خوبی توانسته اند در این فیلم تلویزیونی به همکاری بهم بپردازند .از صدا پیشگان می توان به مرضیه برومند  ,شبنم مقدمی غزل شاکری ,احسان کرمی ,شایسته ایرانی ,آناهیتا خسروی, علیرضا ناصحی ,شهراد بانکی, نگار اردلان و افشین هاشمی نیز اشاره کرد .

 

هم چنین می توان گفت که خاله قورباغه و آقا پسر فیلمی  با همین نام در دهه حدودا هفتاد از تلویزیون پخش می شد.و در نوبه خود توانست مخاطبان از کودک تا بزرگسال را به خود جذب کند .واین امکان فراهم شد تا دنباله آن ساخته شود.

 

موزیکال متن

بیشتر موسیقی متن وموزیکال این فیلم که یکی از نکات اصلی ان به حساب می آید توسط سعید شهرام بوده است که آهنگساز اهل ایران می باشد و در سال 1349 در اصفهان متولد شده است.از همکاری او میتوان فیلمهای دلخون,توفان شن, تردست, مخمصه,مخترع ,را نام برد که  بهترین موسیقی متن را به خود اختصاص داده بودند .

 

خلاصه داستان

در این قسمت از خاله سوسکه نیز که مید انید تغییراتی ایجاد شده بعد چند سال تغییر و تحولی در خاله پیش آمده و به گونه ایی رنگ و رو باخته شده است. اما همچنان سر زنده در کنار فرزندان خود است با این تفاوت که افراد جدیدی در این قسمت نیز بر فیلم افزوده شده است.

 

عوامل فیلم

کارگردان و تهیه کننده : فرشته طائرپور

نویسنده : فرشته طائرپور

موسیقی : سعید شهرام

تدوین : سپیده عبدالوهاب

 

تصاویر فیلم

داستان فیلم خاله قورباغه

 

پشت صحنه فیلم خاله قورباغه

 

قصه خاله قورباغه