دانلود فیلم خروج با لینک مستقیم

دانلود باکیفیت بالا 1080p

downlad new movie Exit link for direct

لینک به محض انتشار در سایت قرار خواهد گرفت

 

اندکی درباره فیلم خروج

این فیلم به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا وبیستمین فیلم او درمقام کارگردان اس وی در این فیلم عوامل وبازیزگران مطراحی را جای داده وگمانه زنی ها بر موفقیت این فیلم درجشنواره فجر است.

ابراهیم حاتمی کیا درباره فیلم گفته فیلم درمورد چند کشاورز شهرستانی درجنوب کشورر است است که زمین های زیر کشت پنبه انها براثر باران زیادخراب شده اند ولی تمام وعده های که به آنهاداده شده پوچ از آب درامده و ای کشاورزان  برای اعتراض به نادیده گرفته شدن از طرف مسئولین از جنوب کشور به طرف پایتخت حرکت میکنند و حدود دو و نیم ماه در راه هستند و با چالش های زیادی روبه رو میشوند تا صدای اعتراض خود را به مرکز نشینان مرفه ومسئولین برسانند.

 

این فیلم به دلیل استفاده از تراکتور که اجزای اصلی فیلم بود و وجود کامیون در جاده فیلم پر سر وصدایی را ایجاد کرد اما در فیلم سکوت هایی هم دارد تا مخاطب آزار نبیند.

مشکل دیگری که بود راندن تراکتور درگرمای پنجاه درجه جنوب برای بازیگران میانسال فیلم را سخت میکرد ودیگر مشکل فیلم عدم اجازه ثبت فیلم های مربوط به حرم حضرت معصومه بود که کارگردان را مجبور به تعقیر لوکیشن کرد.

 

عوامل فیلم 

کارگردان: ابراهیم حاتمی کیا

نویسنده: ابراهیم حاتمی کیا

تهیه کننده: حبیب والی نژاد

بازیگران: محمدرضا شریفی نیا بازیگر ایکس لارج ،سام قربیان ، فرامرز قریبیان، پانته آپناهی بازیگر فیلم  درخونگاه ،کامبیز دیرباز،آتش تقی پور

 

تصاویری از فیلم خروج دانلود تیزر فیلم خروج

 

پوستر فیلم خروج

 

بازیگران فیلم خروج

 

لینک پس از انتشار در سایت قرار خواهد گرفت