دانلود رایگان فیلم سینمایی داش آکل

دانلود فیلم ایرانی داش آکل با کیفیت 1080p 720p 480p

download new movie dash akol for direct link

لینک دانلود همراه با سرعت بالا در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی فیلم داش آکل

فیلم سینمایی داش آکل ساخته محمد عرب گرگانی می باشد . ایبن کارگردان که حدود سالهای طولانی ازکار کردن بازمانده بود و آخرین اثر خود را حدودا ده یا نه سال پیش با فیلمی بنام قند تلخ به تولید رساند.

 

 

نقد منتقدان

او در مجموع کلا 4 اثر از خود دارند و به گفته برخی منتقدان آثار وی هم چنان تاثیری در سینمای ایران نگذاشته است و.این فیلم نود دقیقه ایی به طور کلی داستانی کوتاه است و  چرخه روایت گذشته را به خود می گیرد .همانطور که می دانید اغلب بازیگران طنز سینما و تلویزیون ایران در این فیلم حضور دارند و هر کدام به نوبه خود نقش پر رنگ تری را به نمایش گذاشته اند .این فیلم نامه و داستان برگرفته از کتاب صادق هدایت برگرفته است . هم چنین بسیاری ازانها اظها نظر دارند که این شاهکارداش آکل به قلم صادق هدایت در کل مجموع داستانی بی نقض و خالی از هر گونه فضای خالی بود .با این حال کارگردان سعی کرده موضوع را به شکل جالبتریبا استفاده از بازیگران کمدی به ارمغان آورد .

 

 

نکته منفی فیلم داش آکل

یکی ازنکات منفی فیلم که اکثرا تماما به آن اشاره شده است.دیالوگ های آن می باشد که در صورت ادبی بودن هیچ مفهوم خاصی از خود بر جای نمی گذارد .البته نقطه قابل تاملی که می توان به ان اشاره کرد حضور بازیگرانی از جمله فاطمه گودرزی و حسین یاری ( برادر ) در فیلم که به عنوان یکی از بازیگران پرکار و معروف سینما و تلویزیون هستند . و نقش اول فیلم نیز برعهده حسین یاری می باشد. این فیلم پر فروشی بوده است و توانسته مبلفی بالغ بر 34501800 تومان در آمد فروش داشته باشد .

 

عوامل فیلم 

کارگردان : محمد عرب

تهیه کننده : محمد عرب

نویسنده : منصور ابراهیمی

بازیگران : حسین یاری,مهران غفوریان هلیا امامی, علی صادقی محمدرضا شریفی نیا از بازیگران فیلم اخراجی ها

موسیقی : بهزاد عبدی

فیلمبرداری : حسن پویا

تدوین : روزبه کلباسی

 

تصاویر فیلم داش آکل

داش آکل

 

داستان فیلم داش آکل

 

پشت صحنه داش آکل

 

دانلود فیلم داش آکل