دانلود فیلم سینمایی دخترعمو و پسرعمو Dokhtar amoo va pesar amoo  با کیفیت 4k

دانلود فیلم سینمایی ایرانی دخترعمو و پسرعمو با کیفیت عالی 

dowbload new movie Dokhtar amoo va pesar amoo  for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم دخترعمو و پسرعمو 

فیلم دخترعمو و پسرعمو با ژانری درام و عاشقانه محصول کشور ایران بوده که در 6 دی ماه 1396 اکران شد . این فیلم به کارگردانی روح انگیز شمس و نویسندگی قربان محمود پور می باشد. و در همان ساعات اولیه اکران خود موفق به فروش شد و نظر مخاطبان و منتقدان زیادی را به خود جلب کرد.و توانست امتیاز 3.3 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کند .

 

از بازیگران این فیلم سینمایی جذاب می توان به مجید صالحی ، نیوشا ضیغمی ، محمود عزیزی ، فاطمه گودرزی ، مریم امیر جلالی ، مهدی صبایی ، لاله مرزبان ،نسیم فروغ می باشد . که به ایفای نقش پرداخته اند. با این حال گفتنی است که بسیار از منتقدان اظهار نظر دارند که متاسفانه سینمای ایران از مسیر موفقیت خود دور شده است که به گونه ای داستان های آن کلیشه ای و ساده می باشد. به طوری که داستان این فیلم بسیار مورد حمات نبوده ولی به عنوان اولین اثر می تواند جایگاه ویژه ای داشته باشد.

 

داستان فیلم سینمایی دخترعمو و پسرعمو درباره ی خانواده ای بوده که اختلافات زیادی با هم دارند  و راهی به جز جدایی برای خود انتخاب نکرده اند. در این میان پدر دو خانواده نوه ی خود را مامور می کند  تا این مشکلات کوچک را حل کند و …از این رو می توان گفت که تماشای این فیلم سینمایی جذاب برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

عوامل ساخت و تولید Dokhtar amoo va pesar amoo  

کارگردان : روح انگیز شمس

تهیه کننده : محمود غلامی

نویسنده : قربان محمدپور

بازیگران : مجید صالحی ، نیوشا ضیغمی ، محمود عزیزی ، فاطمه گودرزی ، مریم امیر جلالی ، مهدی صبایی ، لاله مرزبان ،نسیم فروغ

موسیقی : امیر توسلی ، مهدی زنگنه

فیلمبردار : حافظ احمدی

تدوین : محمود غلامی

توزیع کننده : سانه فیلمسازان

تاریخ انتشار : 6 دی 1396

زمان فیلم : 88 دقیقه

ژانر فیلم : رمانتیک ، کمدی

تصاویر فیلم

 

نقد وبررسی فیلم Dokhtar amoo va pesar amoo 

پشت صحنه فیلم Dokhtar amoo va pesar amoo