دانلود رایگان فیلم سینمایی دوئت

دانلود اثر زیبای سینمایی دوئت با ژانری اجتماعی + لینک افزوده شد

download new movie duet for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود

 

اندکی درباره ی فیلم دوئت

فیلم سینمایی دوئت اولین ساخته فیلم پر رمز و راز و پر مخاطب نوید دانش می باشد.همانظور که شنیده اید این فیلم حدودا در چهار سال پیش یعنی سال 1394 تولید شد و تمام شد ..اما نکته قابل توجه فیلم در این است که این فیلم در ابتدای خود نتوانست امتیاز خوبی از سوی مخاطبان دریافت کند . به گونه به نقطه ریزش خود رسید .با این حال پس از چهار سال کش مکش سرانجام این فیلم در 24 بهمن 1398 از سوی نیکان فیلم به انتشار رسید .

هم چنین می توان دراین فیلم از احسان رسول اف نیز نام برد که تهیه کنندگی این فیلم را نیز انجام داده است .و در اکثرا فیلمهای عاشقانه جدید از جمله بمب یک عاشقانه  فیلم آخرین داستان و فیلم ناپدید را نیز در کارنامه هنری و کاری خود دارد .

آقای رسول اف در سال 1396 برای فیلم بمب یک عاشقانه در کنار آقای پیمان معادی توانست در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر سودای سیمرغ  را برند شود .هم چیین برای همین فیلم نیز تواسنت در سی وششمین دوره جشنواره فجر نامکزد سیمرغ بلورین شود . که همین باعث شد کارنامه خوب در حیطه کاری خود داشته باشد.

 

معرفی بازیگران و خلاصه کلی داستان

در این فیلم از حضور بازیگرانی همچون هدیه تهرانی نگار جواهریان  و علی مصفا نام برد که به عنوان نقوش اصلی در فیلم همکاری دارند.داستان این فیلم درباره ی یک رابطه احساسی و مثلث عشقی سه نفره می باشد …دوئت نیز داستان زندگی زنی منو نام را به تصویر می کشد که دوست او قبل از ازدواج وی ابطه عاشقانه با دوسش  سپیده داشت هاست و او از همه جا بی خبر ان دو را با هم اشنا می کند و

 

عوامل فیلم

کارگردان : نوید دانش

تهیه کننده : احسان رسول اف

نویسنده : نوید دانش

بازیگران: هدیه تهرانی, علی مصفا, نگار جواهریان بازیگر فیلم گرگ بازی , پانته آ پناهی ها, علیرضا آقاخانی ,مرتضی فرشباف ,مهسا طهماسبی

موسیقی : پیمان یزدانیان

فیلمبرداری: حسین جعفریان

تدوین : هایده صفی یاری

 

تصاویر فیلم

دوئت

 

بازیگران فیلم دوئت

 

داستان فیلم دوئت