دانلود رایگان فیلم سینمایی روز صفر با لینک مستقیم

دانلود اثر زیبای روز صفر با ژانر اجتماعی

download new movie roze sefr for direct link

پخش آنلاین تریلر فیلم با سرعت بالا و لینک دانلود

 

اندکی درباره ی فیلم روز صفر

به طور کامل می توان گفت که روز صفر اولین اثر آقای سعید ملکان می باشد که در محوریت زندگی عبدالمالک ریگی و چگونگی دستگیری آن می باشد که چندین سال مردم بی گناه را در شرق کشور به طور وحشیانه  به قتل می رسانده است .

بسیاری از منتقدان این فیلم را تشبیه به فیلم خانم آبیار بنام شبی که ماه کامل شد دانسته اند   با این حال اینطور نیست چرا که در فیلم خانم آبیار موضوع بیشتر درباره ی فائزه و شهاب و زندگی او با عبدالحمید بود اما می توان دید که هیچ گونه شباهتی به هم ندارند . و این فیلم نیز از اهمیت بالای خود برخوردار است .

 

شما با دیدن این فیلم دقیقا به شما اینگونه تلقین می شود که به دنیال یک فیلم پر هیجان اکشن و جذاب هالیوددی قرار گرفته اید و موضوع آن بیشتر در حول محور دستگیریی و تعقیب عبدالمالک ریگی می باشد .

همانطور که گفته می شود این فیلم در ابران و چند کشور دیگر نیز برنامه ریزی و فیلمبرداری شده است .و همانطور که گفته می شود این فیلم همزمان با جشنواره فجر اکران خواهد شد .

 

عوامل فیلم

کارگردان : سعید ملکان

تهیه کننده: سعید ملکان

نویسنده : سعید ملکان

بازیگران : امیر جدیدی, ساعد سهیلی ستاره فیلم گشت ارشاد , سینا شفیعی ,تینو صالحی, محمدرضا ملکی مهدی قربانی, رضا خداداد بیگی ,ابولفضل صفاری, محمدعلی راجپوت

فیلمبرداری : علی قاضی

تدوین : میثم مولایی

 

تصاویر فیلم روز صفر

داستان فیلم روز صفر

 

پشت صحنه فیلم روز صفر

 

قصه فیلم روز صفر