دانلود فیلم ریکلام با کیفیت بالا و لینک مستقیم

لینک های دانلود به زودی اضافه خواهند شد

تریلر و تازه ترین اخبار درباره ی فیلم را در همین صفحه دنبال کنید

 

توضیحاتی مختصر درباره ی فیلم ریکلام

فیلم ریکلام به کارگردانی اقای علی اصغر شادروان در ژانر اجتماعی می باشد . علی اصغر شادروان (زاده ۱۳۳۴ شوشتر)، کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. وی تا به حال 7 فیلم را کارگردانی / 6 فیلمنامه نویسی و یک تجربه ی بازیگری (در فیلم پری) در کارنامه ی خود دارد . پس این هشتمین فیلم به کارگردانی ایشان می باشد.

 

ایشان در این فیلم قصد داشته است خودکفا کار کند و تهیه کنندگی و فیلمنامه نویسی را نیز خود ب عهده بگیرد .فیلم هایی که ایشان کارگردانی کرده است اکثرا در ژانر و نوع اجتماعی بوده است از جمله فیلم های وی با این ژانر میتوان به فیلم (یوسف هور) و خفاش و جدال بزرگ نام برد .

 

ایشان در اثارش نیز بیشتر کارگردانی و تهیه کنندگی و فیلمنامه نویسی را خود انجام داده است و به گونه ای میتوان گفت بیشتر دوست دارد فضا را خود در دست داشته باشد . البته انگار این روش خیلی کارساز نبوده و نتوانسته است فیلم های ایشان را به مرحله ی بعد ببرد و ایشان فیلمی که فروش بسیاری داشته باشد و به گونه ای فیلم موفقی باشد در کارنامه ی خود ندارد. البته اقای شادروان همیشه از نام های جالبی برای فیلم های خود انتخاب کرده است و اکثرا فیلم هایش نام های جالبی دارند مانند همین فیلم . امیدواریم که فضای فیلم نیز مانند نامش جالب باشد و ارزش تماشا داشته باشد.

 

عوامل ساخت ریکلام :

کارگردان : علی اصغر شادروان

فیلمنامه نویس : علی اصغر شادروان

تهیه کننده :علی اصغر شادروان

بازیگران : اطلاعاتی در دسترس نیست

سایر عوامل ساخت فیلم به زودی

 

گالری تصویر 

 

علی اصغر شادروان کارگردان ریکلام

علی اصغر شادروان کارگردان ریکلام

 

فیلم ریکلام

 

لینک های دانلود به زودی بعد از ساخت و اکران فیلم قرار خواهند گرفت!