دانلود  فیلم سینمایی زن ها فرشته اند  2 با ترافیک نیم بها

دانلود اثر سینمایی زیبای زن ها فرشته اند 2 با لینک مستقیم 

download new movie zanha fereshteand2 for direct link

لینک دانلود رایگان فیلم همراه با پیش نمایش در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم زنها فرشته اند 2  

فیلم سینمایی زنها فرشته اند 2 ساخته آرش معیریان که یکی از کارگردانان  معروف تاریخ سینمای ایران بوده می باشد. از آثار معروف و کمدی وی می توان به شارلاتان ،دریاکنار ،آس و پاس ،خالتور ،دم سرخ ها و داماد خجالتی و … اشاره کرد. که به نوبه خود توانسته بود مخاطبان زیادی در زمینه سینما و تلویزیون کسب کرده و هم چنین امتیازات بالا و منتقدان مثبتی نیز به دست آورد .

 

با این حال اصولا فیلم های کمدی این چنینی در سینمای ایران جای به خصوصی داشته و تماشاگر زیادی را به خود علاقه مند می کند .به همین خاطر اصولا کارگردانان نیزفیلمهای کمدی در همین زمینه به اشتراک می گذارند ، چرا که سینمایی کمدی از گذشته های دور  به کل تاریخ درخشانی در سینمای جهان دارا بوده و از ارزش بالایی برخوردار است  .همچنی اشاره کرد : که فیلم سینمایی زنها فرشته اند 2 به عنوان یکی از آثار برتر آرش معیریان به کارگردانی حسین فرح بخش از قدیمی ترین های سینمای ایران می باشد، که در عالم جدیت نیز آثار قابل توجهی همچون ریشه در خون، گردباد شب شکن ماموریت را به عرصه رسانده است.

 

نکته قابل توجه : این فیلم نقد های منفی زیادی نیز از قبیل اینکه بازیگران به هر حرکاتی دست زده اند تا بتوانند  مخاطب را به خنده وا دارند داشته که این حرکت باعث شده تا  فیلم از محتوا و اخلاق تهی شود  و جای  آن با نگرش های غلط و فریبنده پر شود . البته باید گفت که تماشاگران ما نیازی به عامل محرک برای تماشای فیلم ندارند  و به دلیل طنز لودگی آن در صورت هر اتفاقی به تماشای کلی فیلم خواهند  برد . با این حال دیدن این فیلم برای یکبار هک شده توصیه شده و شما می توان آنرا به صورت رایگان در سایت آیرو مووی تماشا کنید.

 

 

عوامل فیلم و تولید آن

 کارگردان : آرش معیریان

تهیه کننده : حسین فرح بخش

نویسنده : کریم خودسیانی

بازیگران : محمدرضا شریفی نیا(فیلم خروج)، سحر قریشی، نیوشا ضیغمی، علی صادقی ،شهین تسلیمی، مریم سعادت

موسیقی : محمد احمدی

فیلمبرداری : مرتضی خان محمد

تاریخ انتشار : 25 تیرماه 1399

تصاویر فیلم 

 

فیلم سینمایی زن ها فرشته اند 2

 

فیلم سینمایی زن ها فرشته اند 2

 

پشت صحنه فیلم