دانلود فیلم سایبورگ (Cyborg 2020) با لینک مستقیم

دانلود با حجم کم و لینک مستقیم

Download new movie cyborg for direct

تریلر و لینک های دانلود به زودی

 

اندکی درباره ی فیلمسایبورگ (Cyborg 2020)

فیلم سایبورگ در ژانر علمی تخیلی – اکشن می باشد . ری فیشر در نقش سایبورگ بازی میکند و در چندین فیلم حضور داشته است اما اینبار این فیلم درباره ی خودش ساخته شده و فیلم اختصاصی این ابر قهرمان است . سایبورگ یکی از مهمترین قهرمانان در فیلم لیگ عدالت (سال ۲۰۱۷) بود. حالا کمپانی DC قصد دارد تا یک فیلم اختصاصی برای این قهرمان نیمه‌ مکانیکی بسازد. اما هنوز کارگردان فیلم مشخص نشده است.

 

سایبورگ در یک انفجار نیمی از بدنش سوخت اما پدرش که اورا خیلی دوست داشت و یک دانشمند و سازنده بود و نمیخواست تنها فرزندش را از دست بدهد اورا باز گرداند اما با یک شکل جدید ! او پسرش را با بدنی رباتی ترکیب کرد و حالا او نیمه انسان و نیمه ربات است . البته این بدن رباتیک بدنی بی نقص است . او خسته نمیشود و درد را ب ندرت احساس می کند. اگر بخواهید درباره ی قدرت هایش بیشتر بدانید باید بگویم او میتواند پرواز کند / دستش هم سلاح است و هم دست و میتواند در زمان خطر و مشکل آن را به سلاح تبدیل کند / آپگرید

 

در این اثر چه میشود ؟

(بروزرسانی و ارتقا ) پیدا کند / به خودش وسایل فلزی جدید اضافه و یا کم کند / هر دستگاه الکتریکی را هک کند یا بتواند وارد ان شود / مهارت نبرد و جنگ دارد / از سلاح ها با خاصیت و قدرت های مختلف ( یخ – اتش – برق ) برخوردار است . با اینکه این همه فواید دارد چند نقطه ضعف هم دارد سیستم دفاعی بدن او به گونه ای است که ممکن است هک شود و همینطور اگر احساس خطر کند خودکار از سایبرگ دفاع میکند و از دست سایبورگ خارج است و دیگر عیب این ماشین این است که در برخورد با آب سیستمش به هم میریزد زیرا الکتریکی است.

 

سایبورگ (Cyborg 2020)  با اینکه بدنش با بدن یک ربات ترکیب شده اما هنوز احساس را درک میکند و در احساسات انسانی تغییری نداشته . در فیلم هایی مانند لیگ عدالت و همچنین انیمیشن و فیلم تایتان های نوجوان نیز شرکت داشته است البته نکته ی مهم تر این است که در تمامی این اثر ها خود شخصیت یعنی ری فیشر ثابت بوده و در بازیگر این فیلم تغییری شاهد نبودیم .

 

عوامل ساخت فیلم :

کارگردان : اطلاعاتی در دست نیست

نویسنده :

بازیگران : ری فیشر

تهیه کننده :

به محض دریافت اطلاعات جدید لیست بروز می شود .

 

گالری تصاویر

 

ری فیشر در نقش cyborg

 

cyborg movie

 

cyborg نمایی از فیلم