دانلود رایگان فیلم سینمایی سرو زیر آب

دانلود اثر زیبای فیلم سینمایی سرو زیر آب با ژانری جنگی

download new movie sarve zire aab for direct link

لینک دانلود همراه با تریلر فیلم در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی فیلم سرو زیر آب

فیلم سینمایی سرو زیر آب ساخته محمدعلی باشه آهنگر که با ژانری جنگی و حال وهوای دفاع مقدس را به نمایش می گذارد که چگونه مادران در انتظار به دنیال یافتن نشانی از فرزند خود هستند و چگونه شهیدانی که دوست دارن تا ابد شهید  گمنام اما زمان باقی بمانند .

 

آقای محمد علی باشه اهنگر فعالیت هنری خود را در ایتدا با ساخت چندین فیلم کوتاه و مستند ساخته است از آثار کوتاه و مستندات وی می توان به نیمه گمشده فرزند خاک بیداری رویاها ملکه نیز اشاره کرد .همانطور که می توان گفت اقای اهنگر در این فیلم خود به سراغ موضوع حساس تری رفته است و قصد دارد جوری مخاطب را درگیر افکار و شخصیت های فیلم سازد و بی بهره باقی نمی ماند .

 

معرفی بازیگران

هم چنین ترکیب بازیگرانی که از آنها در ایفای نق استفاده کرده اند و حضور گرم انها با بازی بدیرشان قطعا جان تازه ایی در هر سکانس به ببیننده می دهد و شخص مجذوب خالات خاصش می شود . ازجله از این بازی ها میت وان به بابک حمیدیان مینا ساداتی هومن برق نورد اشاره کرد .بسیاری از ممنتقدان وببیننگان فیلم آنرا به کونه ترسیم می کنند مه گویی طراحی صحنه و لباس آن جزی از نقش به سزایی را  در فیلم به اجرا دراورده است .

 

عوامل فیلم

کارگردان : محمدعلی باشه آهنگر

تهیه کننده : سید حامد حسینی

نویسنده : محمد علی باشه اهنگر حامد باشه آهنگر

بازیگران : بابک حمیدیان که در فیلم مغز استخوان نیز ایفای نقش کرده اند  ,مینا ساداتی, مسعود رایگان ,هومن برق نورد, رضا بهبودی همایون ارشادیم مهتاب نصیرپورم فرخ نعمتی مشهرام حقیقت دوست مسیاوش چراغی پور

فیلمبرداری :علیرضا زرین دست

موسیقی : بهزاد عبدی

تدوین : حمید باشه آهنگر

 

تصاویر فیلم

سرو زیر آب

 

داستان فیلم سرو زیر اب

 

دانلود فیلم سرو زیر آب

 

بازیگران فیلم سرزو زیر آب