دانلود رایگان فیلم سینمایی سگها دیشب نخوابیدند با کیفیت عالی

دانلود فیلم سینمایی سگها دیشب نخوابیدند به کارگردانی رامین رسولی

download new movie saghha dishab nakhabidand for direct link

لینک دانلود همراه با تیزر فیلم در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی فیلم سگها دیشب نخوابیدند

فیلم سینمایی سگها دیشب نخوابیدند  به کارگردانی رامین رسولی می باشد به گفته خبر گذاری صدا گذاری وفیلمبردای این فیلم دردسترس اقدام است و تا سال جاری تولید و اکران خواهد شد .گفته می شود که این فیلم در عید سعید فطر سال 98  در شهرک سینمایی دفاع مقدس آغاز شده است .

 

و انتظار می رود مخاطبان زیادی داشته باشد و هیجان بیشتری به بیننده ها بدهد . وموجب  علاقه تماشاگران  زیادی نیز باشد .این فیلم درباره یکی سرباز آمریکایی است که هلیکوپترش در آسمان یکی از روستاهای افغانستان سقوط می کند.و از ان طرف به طور یک دختر افغانی روستایی می افتد ..او را به خانه می برد ازش مراقبت می کنند .

 

این فیلم چندمین همکاری مشترک حقیقی و رسولی با یکدیگر می باشد گفته می شود که  سیاوش حقیقی یک تبعه ی هلند و افغانستانی می باشد .و این فیلم نیز از دو کشور همسایه است .

 

اما این که تعدادی از بازیگران ایرانی وافغانی در این فیلم حضور دارند   که از جمله از آنها می توان به عاطفه امینی فهیم ابراهیمی امیر حسین صدقی اشاره کرد .پیش از این نیز فیلمهای بنام شکستن همزمان بیست استخوان و رفتن به مارگردانیو تهیه کنندگی که محصول مشترک ایران و افغانستان بود و توانسته بود مخاطب زیاید از ایران وافغانستان جذب کند .

 

عوامل فیلم سگها دیشب نخوابیدند

کارگردان : رامین رسولی

تهیه کننده : سیاوش حقیقی

نویسنده : رامین رسولی

بازیگران : عاطفه امینی ,فهیم ابراهیمی, امیر حسین صادقی, فاطمه خدا دادی ,قاسم علیزاده, صغری بیات, اردلان برسی, یار محمد نصیر محمدی, پارسا حسینی و امین میری

موسیقی :

فیلمبرداری : سید مهدی حسینی سعید کرمی

تدوین :

 

تصاویر فیلم

شگها دیشب نخوابیدند

 

بازیگران فیلم سگها دیشب نخوابیدند