دانلود رایگان فیلم سینمایی شیوع 2011 با زیرنویس فارسی 

دانلود فیلم خارجی شیوع به کارگردانی steven soderbergh 

download new movie contagion for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم شیوع 2011 

بازیگران فیلم شیوع

 

اندکی درباره ی فیلم شیوع 2011

فیلم سینمایی شیوع 2011 ساخته شده است و داستان فیلم از این قرار است که مردم یک کشور دچار بیماری نادر و ناشناخته ایی بنام کرونا شده اند .

 

بیماری که در حالت عادی ممکن است زیاد وخامت آن به چشم نیاید ولی در عین حال مرگبار ترین ویرووس هاست .با این حال ممکن است که اسم آن به گوشتان خورده باشد و که فیلمنامه آن نوعی بیماری ویرووسی همانند آنفولانزا می باشد .

 

که مشابه آن را در اخبار های روزانه نیز دیده ایم اما اینبار  وضعی که با ان روبه رو هستیم بسیار وخیم است .زیرا ویرروسی است که باعث گمراهی دانشمندان می شوند که نمی توانند درمان آن را پیدا کنند

 

مهمترین این نوع بیماری این است که افراد این ویرووس را به هم منتقل نمی کنند بلگه این کرونا در هوا وجود دارد . و علائم آن نیز می تواند سرفه خشکی گلو نیز باشد .

 

همانطور که می دانید شیوع این ویروس از کشور چین بوده زیرا آن ها بدلیل خورد خوراک خفاش و خوک باعث می شود نوعی ویرووس در بدن آنها تولید شود که توانایی آنها را نسبت به ویرووس کم می کند . می تواند بیمار را از پای در بیاورد .

 

به همین دلیل این فیلم نقد های بسایر خوبی را از سوی منتقدان به خود دریافت کرد  که توانست .و بیشتر بازیگران آن از جمله زنها و مرد های نقش اول و مکمل مرد را تحسین کرد .

 

کرونا در سال 2020

نقطه قابل افزودنی این است که شاید تاکنون خیلی از شما آن را شنیده باشد . ویرووسی بنام کرونا که در سال 2020 وارد چین شد و باعث شد چندین نفر از مردم چین را  درگیر خود کند وچندین کشور دیگر نیز در دام این بیماری اسیر شده اند . حتی دونفر فرد آلوده چینی نیز در ایران دیده شده اند .

 

عوامل فیلم 

کارگردان : استیون سودربرگ

نویسنده : اسکات زد برنس

تهیه کننده : مایکل شمبرگ گری گوری استیسی شر

بازیگران : ماریون کوتیار, مت دیمون ,لارنس فیشبرن ,جودلا ,کیت وینسلت ,سنا لیثن

موسیقی : کلیف مارتینز

فیلم برداری : استیون سودربرگ

 

داستان فیلم شیوع