دانلود رایگان فیلم سینمایی عروس بندر 

دانلود فیلم سینمایی عروس بندر به کارگردانی امیر معقولی

download new movie aroe bandar for direct link

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود

 

اندکی درباره ی فیلم عروس بندر

فیلم سینمایی عروس بندر ساخته امیر معقولی می باشد که به گفته برخی خبرگزاری ها اولین تجربه کارگردانی وی رو روی فیلم کمدی وخانوادگی می باشد .تولید وفیلمبرداری این فیلم حدودا در اواخر دو سه ماه قبل کلید خورده است .

 

در اصل این اولین تجربه کارگردانی امیر معقولی می باشد .اما در منابع دیگری از جمله مدیر فیلمبرداری فیلمهایی از جمله  خالتور ,ایکس لارج ,شب عید, لازانیا ,گاه های شیدایی, ساعت25, پایتخت 3و 4, را بر عهده داسته است و در فیلم سینمایی لامپ 100 به عنوان مدیر تولید حضور به عمل اورده است .

 

اما خبر جدیدی که از این فیلم به دسترس رسیده است .امکان اکران آن در عید نوروز امسال وجود دارد و اکران آن مشرف خواهد شد با ایام شادی و عید و وارد نمایش خانگی خواهد شد .

 

هم چنین می توان گفت که در این فیلم بازیگران طنز سینما وتلویزوینی همچون علی صادقی یوسف تیموری حضور دارند .و قطعا این فیلم کمدی بی نظیری خواهد بود و مخاطب زیادی  را جذب خواهد کرد .مشاوره فیلمنامه این داستان نیز برعهده سعید اقاخانی میباشد که به کمک برادر آقای رامین معقولی توانسته اند کمدی بی نظیر را به اجرا در بیاورند .

 

خلاصه کلی داستان

داستان فیلم از انی قرار است که پسر جوانی که به تازگی از خارج از کشور بازگشته است . و به نوعی خواننده زیرزمینی محسوب می شود از یک دختر خوش می آید و تصمیم می گرد تا با او ازدواج کند ما دچار تغییراتی می شوند .و ماجرا را نیز از آنجا شروع می شود .

 

عوامل فیلم

کارگردان : امیر معقولی

تهیه کننده : رضا وفاداری

نویسنده :مجید سعیدیان

بازیگران : زهره فکور صبور, علی صادقی بازیگر وای آمپول , علی کاظمی, یوسف تیموری

فیلمبرداری :

تدوین :

تصاویر فیلم

عروس بندر

 

داستان فیلم عروس بندر

 

بازیگرن فیلم عروس بندر