دانلود فیلم عصبانی نیستم با حضور نوید محمد زاده

عصبانی نیستم فیلمی متفاوت

download new movie I,am Not angry link for direct 

لینک دانلود درسایت قرار گرفت

 

اندکی درباره فیلم عصبانی نیستم

این فیلم درباره دانشجویی  اخراجی به اسم نوید  است که به واسطه فعالیت های سیاسی از دانشگاه اخراج شده و حالا گرفتار جامعه ای شده که با داو سر ناسازگاری دارد.

نوید که به دلیل مشکلات شخصی اش به اختلالات روانی دچار شده و برای مهار عصبانیت خود به مصرف قرص روی آورده وتمام تلاش خود را به کار می بندد تا بتواند در مقابل جامعه ویران اطرافش که در آن همه چیز با  دزدی و دلالی  پیش می رود، رفتار متعادلی از خود به نمایش بگذارد. جامعه ای که نقطه روشنی از اخلاق به چشم نمی خورد و در آن همه در پی چیره شدن بر یکدیگر برای کسب یک زندگی بهتر می باشند؛ یک بحران اخلاقی که نوید توان همسو شدن با آن را ندارد.

 

بحث فیلم در مورد چیست ؟

این فیلم بی شکم یکی از بحث برانگیز ترین وبهترین فیلم های اکران شده در سال 97 است ،البتع باید بدانید این فیلم درسال 92 اماده اکران شد اما بلافاصله به لیست توقیفی ها اضافه شد و هروقت بحث اکران عکمومی ان پیش میامد به بهانه ای با ان مخالفت میشد تا اینکه بالاخره در سال 97 با ممیزی های فراوان روی پرده سینما ها رفت.

عصبانی نیستم  همچنین در رقم زدن عاشقانه اش به بهترین وجه ممکن عمل کرده تا عشق میان نوید و ستاره یکی از جذاب ترین های سینمای ایران در سالهای اخیر باشد. عاشقانه ای همراه با جنگ و جدل است اما توام با ارامش ،لحضاتی که ستاره و نوید کنار هم هستند تنها ان زمان میتوانند زندگی را تجربه کنند،انها وقتی کنار هم هستند خیلی زود ویرانی های زندگیشان را ازیاد میبرند.

 

عوامل فیلم

تهیه کننده ،نویسنده و کارگردان: رضا درمیشیان

موسیقی: رضا کولغانی

تدوین: هایده صیفی یاری

بازیگران: نوید محمدزاده،باران کوثری ستاره فیلم عامه پسند ،رضابهبودی،بهرام افشاری،تینو صالحی

 

تصاویری از فیلم

دانلود فیلم توقیفی عصبانی نیستم

 

نقد فیلم عصبانی نیستم