دانلود رایگان  فیلم سینمایی غلامرضا تختی

دانلود اثری زییای غلامرضا تختی به کارگردانی بهرام توکلی 

download new movie gholamreza takhti for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با سرعت بالا 

 

داستان فیلم غلامرضا تختی

 

اندکی درباره ی فیلم غلامرضا تختی

غلامرضا تختی ساخته بهرام توکلی یکی از کارگردان موفق سینمای ایران است که ایkبار با اثری زیباتر از پیش و با به تصویر کشیدن زندگی استاد بزرگ کشتی ایران غلامرضا تختی  توجه زیادی را به حرفه خود جلب کرده است . و کم کم نشان داد که در کار فیلم نامه نویسی نیز مهارت چشم گیری دارد .

از اثار با ارزش وی می توان به تنگه ابوغریب نیز اشاره کرد که در سال 97 به اکران رسید و به خودی خود طرفداران بسیار زیادی به دنبال داشت .و توانست تحولی شگفت آور را در سینمای جنگی ایران نشان دهد که مدتها بود دست نخورده باقی مانده بود .

 

امیر جدیدی ام که در فیلم متری شیش و نیم حضور داشت در این اثر هم هستن هم چنین می توان در این فیلم به بازیگران نوپا و نو کاری اشاره کرد توانسته اند به خوبی و با درکی بالا به نقش خود بپردازند و ببینده را جذب فیلم کنند که گویی این فیلم از دل گذشته برآمده است .

جریان این فیلم گشت وگذاری در گذشته و دوران کودکی تا نوجوانی تختی به حساب می آید و تنگدستی  او به چشم می خورد که توانسته بود با این چرخش دنیا را به بزرکی و عظمت قدرت خود مبهوت کند به گونه ایی که نام او در خاورمیانه بپیچد .

همانطور که گفته بودند قرار بود آقای امیر جدیبدی به عنوان نقش اول در این فیلم حصور  پیدا کنند اما به دلایلی نتوانستند و بیشتر کشانی که دراین فیلم انتخاب شده بودند بیشتر به دلیل شبهات طظاهری به غلامرضا تختی بودند تا فیلم جلو ایی ویژه به خود ببخشد و روزگاران گذشته تختی برای ببینده تداعی شود .

 

عوامل فیلم 

 کارگردان : بهرام توکلی

تهیه کننده : سعید ملکان

نویسنده : سعید ملکان و بهرام توکلی

بازیگران : ماهور الوند , حمیدرضا اذرنگ , آتیلا پسیانی , ستاره پسیانی , بهنوش طباطبایی

موسیقی : افشین عزیزی

فیلمبرداری : حمید خضوعی ابیانه

تدوین : میثم مولایی

 

 تصاویر فیلم غلامرضا تختی 

بازیگران فیلم غلامرضا تختی

 

قصه فیلم غلامرضا تختی