دانلود رایگان فیلم سینمایی قسم 

دانلود اثر زیبای قسم به کارگردانی محسن تنابنده و سیروس مقدم

download new movie ghasam for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با کیفیت عالی 

 

اندکی درباره ی فیلم قسم 

فیلم سینمایی قسم پر طرفدارترین و زیباترین اثر مشترک جناب آقای محسن تنابنده و سیروس مقدم  که یکی از بازیگران مطرح تلویزیونی وسینمای ایران  می باشد با این فیلم برخلاف دیگر  فیلمهای وی حال و هوای آقای تنابنده پر است از صحنه های جدی و هیجانی که عطش تماشا را در مخاطب ایجاد می کند .

 

داستان فیلم از این قرار است که مرضیه به دنبال انتقام جویی از شوهر خواهرش که گمان می رود قاتل خواهرش باشد با جمعی از فامیلهای خود برای شهادت به سمت گرگان می روند .و در طول مسیر اتفاقاتی برای آنها در این قبال رخ می دهد.

 

بسیاری از منتقدان اظهار نظر دارند که آنها با شنیدن نام  محسن تنابنده در انتظار یک ژانر کاملا متفاوت و کمدی بوده اند و این اثر کاملا با فبلمهای کمدی که ایشان با آنها همکاری داشته اند کاملا مغایر است.. وبا یک اثر کاملا تنش آمیر وارد سینما شده و نیروی کارگردانی خود به صورت جد به کار گرفته است .

 

عوامل فیلم 

کارگردان : محسن تنابنده ,سیروس مقدم

تهیه کننده : الهام غفوری , جلیل شعبانی

نویسنده : محسن تنابنده

بازیگران : مهناز افشار ستاره فیلم آشفتگی  ,سعید آقاخانی ,حسن پور شیرازی , مهران احمدی

موسیقی : یحیی سپهری شکیب

تدوین : خشایار موحدیان

فیلمبرداری : توج اصلانی

 

جوایز فیلم 

(بهترین فیلمنامه) محسن تنابنده (بهترین بازیگر نقش اول زن) مهنازافشار (بهترین بازیگر نقش مکمل مرد )حسن پور شیرازی (بهترین تدوین) خشایار الوند (بهترین صدا برداری) مهدی ابراهیم زاده (بهترین جلو های ویژه میدانی) ارشا قدسی

 

تصاویر فیلم قسم 

بازیگران فیلم قسم

 

پشت صحنه ی فیلم قسم

 

داستان فیلم قسم