دانلود فیلم قفل ساز با لینک مستقیم

دانلود با کیفیت عالی و حجم کم

نوضیحات و گالری فیلم اضافه شد

 

اندکی درباره ی فیلم

فیلم به کارگردانی غلامرضا رمضانی (غلامرضا رمضانی (زاده ۱۳۳۹ – اراک) کارگردان و فیلم‌ نامه‌ نویس حوزه کودکان و نوجوانان اهل ایران است) در سال 1385 ساخته شده است. علاوه بر کارگردانی اثر ایشان فیلمنامه را نیز خود نوشته است . داستان فیلم از این قرار است که : قاسم (قفل ساز) در کمال ناباوری دستگیر و روانه بازداشتگاه می‌ شود. محمد پسر نوجوان قاسم در دستگیری پدر بی‌ تقصیر نیست. خواهر محمد و خانواده او را تحت فشار قرار می‌ دهند تا پدرش را آزاد کند. محمد بر سر دو راهی مانده در عین حال می‌ باید وظایف پدرش در محل کار را نیز انجام دهد که …

 

این فیلم یکی از کم بازیگر ترین فیلم های سینمایی است که 5 بازیگر اصلی در آن به جلوی دوربین رفته است و کلا 8 بازیگر در این اثر ایفای نقش کرده اند :محمد نظری ، فاطمه خدادادی ، مختار رسولی ، پروین عبدلی ، رامش کاووسی ، امین محمدی ، حسین لازمی ، علی اکبر بیات. فیلم از نظر مردم نمره ی 4.3 از 10 را به دست آورده است که در رده بندی فیلم های متوسط قرار می گیرد . آقای غلامرضا رمضانی کارگردان این فیلم در تازه ترین اثر خود فیلم {ضربه فنی} زا به بازار ارائه کرده است .

 

داستان فیلم داستانی جذاب و جالب است و در ژانر اجتماعی می باشد که می تواند بیننده را وارد فیلم کند و روی او تاثیر بگذارد . فیلمبرداری فیلم نیز خوب گرفته شده است و لایق تحسین است .

 

عوامل ساخت فیلم قفل ساز

کارگردان :غلامرضا رمضانی

نویسنده :غلامرضا رمضانی

تهیه کننده :حسن آقاکریمی

فیلمبردار : حسین جعفریان

تدوین :رضا شیروانی

بازیگران :محمد نظری ، فاطمه خدادادی ، مختار رسولی ، پروین عبدلی ، رامش کاووسی ، امین محمدی ، حسین لازمی ، علی اکبر بیات

 

گالری تصاویر

دانلود فیلم قفل ساز

نمایی از فیلم قفل ساز

 

دانلود فیلم قفل ساز

غلامرضا رمضانی کارگردان فیلم قفل ساز

 

لینک های دانلود

دانلود با کیفیت 480 | دانلود با کیفیت 720

*_*_*_*_*