دانلود رایگان فیلم سینمایی لازانیا

دانلود اثر زیبای سینمایی لازانیا با ژانری کمدی

download new movie lazanya for direct link

لینک دانلود همراه با لینک مستقیم در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی فیلم لازانیا

فیلم سینمایی لازانیا ساخته حسین قناعت می باشد .که با حضور جواد رضویانو عده ایی از بازیگران معروف به تولیدی فیلمی با محتوای طنز پرداخته اند .اما اینگونه که به نظر می رسد با وجود طرفداران زیادی که داشته نتوانسته توجه بسیاری از منتقدان این فیلم را به سبکی کاملا غیر منتظرانه دانسته اند.

 

و این فکر را دارند که امروزه هر کسی در سوای پخش فیلمی از سینما به تولید همچنین فیلمهای بی محتوایی می پردازند  ام در واقیت این چنین نیست .. و لازانیا توانسته بود ببینندگان زیاید را به خود جلب کند .بسیاری از منتقدان انی فیلم را فیلمی تشبیه به آدم برفی با حضور آقای اکبر عبدی کرده اند که در آن نیز با تغییر قیافه ظاهریی خود به یک خانم که جلویی کاملا متاصل به داستان داده است . با این حال اصلا درست نیست و دنیای این فیلم کاملا با هم متفاوت است .

 

بازیگران فیلم

همانطور که شنیده اید لازانیا را مجموعه ای بازیگران پر کار سینما و تلویزیون ایران گرد هم آورده اند  که از جمله از آنها می توان به جوان رضویان که بیشتر در مجموعه های آقای مهران مدیری شاهد درخشش وی بودیم اشاره کرد .

 

اقای ارژنگ امیر فضلی نیز نقشی کاملا چند وجهی و چند کاراکتره را به خود گرفته است .و این بزرگترین نکته ای که مخاطب را مجذوب می کند . نکته مهم این فیلم وجود آقای رویگری به عنوان بازیگر در این فیمل است ایشان که مدتها به دلیل بیماری در بستر و خانه نشین بودند در این فیمل نقش کوتاهیی به عنوان داور مسابقه دریافت کرده اند .

 

عوامل فیلم

کارگردان : حسین قناعت

تهیه کننده : احمد احمدی

نویسنده : حسین قناعت

بازیگران : جواد رضویان, ارژنگ امیرفضلی, بهنوش بختیاری از ستاره ها فیلم آستیگمات , نفیسه روشن, پارسیا شکوری ,یوسف مرادی ,رضا ناجی ,رضا رویگری

موسیقی : حمیدرضا صدری

فیلمبرداری :امیر معقولی

تدوین : محمد توکلی

تصاویر فیلم

لازانیا

 

دانلود فیلم لازانیا

 

داستان فیلم لازانیا