دانلود رایگان فیلم سینمایی ماجرای نیمروز2 ( رد خون ) 

دانلود اثر زیبای فیلم سینمایی ماجرای نیمروز 2 با لینک مستقیم 

download new movie majaraye nim rooz for diret link

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم و کیفیت 1080p 720p 480p

 

اندکی درباره ی فیلم  ماجرای نیمروز 2 

این فیلم ساخته مستند ساز جوان ایرانی بنام محمد حسین مهدویان می باشد که در سال 91 با شروع یک پرسه کاری مستند درباره ی زندگی شهید باقری توانست توجه و رضایت بسیاری از افراد را به خود جلب کند. هم چنین یکی از بهترین و غمگین ترین اثار وی را می توان لاتاری نام برد که با استقبال بی نظیری در سینمای ایران مواجه شد .

 

داستان این فیلم نیز به سالهای ابتدایی جنگ تا پایان آن می باشد که  گروهی از منافقین بعد از اتمام جنگ واعلام آتش بس به خاک ایران حمله ور می شوند . و قصد دارند که کلانشهر تهران را به تصرف خود در بیارند اما با شکست رو به رو می شوند .

 

هم چنین در بخش دوم این فیلم بسیاری از بازیگران با استعداد این فیلم به شهادت میرسند یا از فیلم خارج می شوند .به طور جد می توان این فیلم را از نظر  منظر فنی فیلمی بسیار قوی در سینمای ایران دانست. که توانسته با بودجه ایی که در اختیار داشته صحنه ایی کاملا مناسب برای فیلم درست کند .

 

عوامل فیلم 

کارگردان :محمد حسین مهدویان

نویسنده : حسین تراب نژاد  ابراهیم امینی

تهیه کننده : سید محمود رضوی

تدوین : محمد نجاریان

فیلمبرداری :هادی بهروز

موسیقی : حبیب خزایی فر

بازیگران :جواد عزتی, بهنوش طباطبایی ,هادی حجازی فر, محسن کیایی, مهدی زمین پرداز ,هستی مهدوی ,حسین مهری

 

جوایز فیلم 

سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر 

(برنده بهترین صداگذاری) مهرشاد ملکوتی  (برنده بهترین طراحی لباس) محمدرضا شجاعی (برنده  بهترین جلو های ویژه) میدانی ایمان کرمیان (بهترین فیلم )سید محمود رضوی (بهترین کارگردانی)محمد حسین مهدویان (بهترین بازیگر نقش اول زن )بهنوش طباطبایی (بهترین بازیگر نقش مکمل مرد) جواد عزتی(بهترین فیلمبرداری )هادی بهروز (بهترین تدوین) محمدنجاری از (بهترین چهره پردازی) شهرام خلج (بهترین جلوه های ویژه )(بصری بهترین فیلم از نگاه تماشاگران )سید محمد رضوی

 

تصاویر فیلم ماجرای نیمروز 2 ( رد خون )

دانلود فیلم ماجرای نیمروز 2

 

داستان فیلم ماجرای نیمروز 2

 

قصه های فیلم ماجرای نیمروز