دانلود فیلم مادر پاییزی با لینک مستقیم

دانلود با کیفیت بالا

همراه با گالری تصویر و توضیحات

 

توضیحات کلی درباره ی فیلم مادر پاییزی

فیلم به کارگردانی آقای سیروس رنجبر می باشد . سیروس رنجبر متولد 1342 تهران، دارای مدرک کارشناسی تولید فیلم است. وی در این فیلم نویسندگی و تهیه کنندگی را انجام داده است و حتی سرمایه گذاری اثر نیز بر عهده ی خودش بوده است . داستان فیلم از این قرار است که نوجوان 12 ساله ای فکر می کند مادرش فوت کرده است . پسرک ۱۲ ساله که به بیماری اوتیسم مبتلاست با پدر و پرستارش در شهرک دریا کنار (بابلسر) زندگی می‌ کند. او در طی پیگیری کشته شدن گربه همسایه می‌ فهمد که مادرش زنده است و در تهران زندگی می‌ کند و برای جستجوی او راهی تهران می‌ شود.

 

هانیه توسلی (هانیه توسلی زاده ی 14 خرداد 1358 در همدان است. او دیپلم علوم تجربی دارد و دانش‌ آموخته ی کارشناسی نمایشنامه‌ نویسی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است) بازیگر نقش اصلی فیلم که در فیلم های مفتلف ایفای نقش می کرده است (بی‌صدا حلزون / جهان با من برقص و …)در فیلم نقش اصلی اثر را ایفا می کند و در نقش مادر آن پسر نوجوان است .

 

داستان فیلم داستانی زیبا و جذاب است و جوایز مختلفی دریافت کرده است . جایزه بهترین فیلم از نخستین جشنواره روانشناسی و مشاوره (سازمان بهزیستی کشور و دانشگاه شهید بهشتی) و جایزه سیفژ چهل و دومین دوره جشنواره بین‌ المللی فیلم رشد و جایزه بهترین کارگردانی و فیلمنامه از سوی بانک کار آفرین را دریافت کرده است. همچنین اثر از نظر منتقدان و تماشاگران مورد تحسین قرار گرفته است . پس حتما فیلم با این همه جوایز و تحسین ارزش تماشا دارد.

 

عوامل ساخت فیلم

کارگردان & نویسنده  : سیروس رنجبر

تهیه کننده : سیروس رنجبر

بازیگران :هانیه توسلی , علیرضا جلالی‌ تبار , وحید رهبانی , بهناز جعفری , آرش تاج تهرانی

فیلمبردار : شهریار اسدی

تدوین: فریدون جامه بزرگ

موسیقی : ستار اورکی

هزینه فیلم : 450 میلیون تومان

 

گالری تصاویر

دانلود فیلم مادر پاییزی

 

دانلود فیلم مادر پاییزی