دانلود فیلم ما همه باهم هستیم با  سرعت بالا

دانلود فیلم ما همه با هم هستیم کم حجم

download new movie We Are All Together for direct link

نسخه کامل فیلم در سایت قرار داده شد

 

 

اندکی درباره فیلم ما همه با هم هستیم

این فیلم یکی از سیاسی ترین فیلم های کمال تبریزی است،وی علاقه زیادی به ساختن فیلم های سیاسی دارد و اکثر ما ایشان را با فیلم مارمولک میشناسیم اما این یکی متفاوت است.

 ماهمه باهم هستیم داستان یک هوا پیمارا تعریف میکند که مسافران آن آدم هایی هستند که از زندگی زده شده اند و قصد خودکشی دارند وبرای این کار ازخلبانی استفاده میکنند که قبلا هم باعث کشته شدن جمع زیادی از مسافران شده است.

اکثر کاراکتر های فیلم اسم ندارند و همانطور که از کلیت فیلم برمی آید،کارگردان قصد دارد تا هرکدام از شخصیت هارا تبدیل به یک نماد از هر قشر جامعه کند،یک سینما گر،دختر های شوخ،یک مادر ،یک دیوانه،یک زن از دنیا بریده و… در بین مسافران معترض به زندگی تقریبا هیچ ادم عاقلی نیست و همین موضوع میتواند ساخته کارگردان را زیر سوال ببرد که چرا هیچ کدام از شخصیت ها عقل چندان سالمی ندارند.

 

بزرگ ترین مشکل فیلم چیست؟

بزرگ ترین مشکل فیلم نه تمثیل گرایی بیش از حد آن است نه گنگ بودن شروع آن بلکه ناتوانی در خلق طنز است،جدید ترین اثر کمال تبریزی میخواهد حرف های درشت اش را با چاشنی طنز بیان کند اما متاسفانه خبری از طنز نیست و باعث شده تا به فیلمی لوس و پاستوریزه وبه قول تهیه کننده (پاک) تبدیل شود.

این فیلم طنز به نظر می آید زیاد زیر تیغ سانسور نرفته باشد و توانسته تمام حرف هایش را بزند اما این حرف ها به گونه ای زده میشوند که به مذاق برخی از تماشا گران خوش نمی آید.

 

عوامل فیلم 

کارگردان: کمال تبریزی

نویسنده: پدرام پور امیری

تهیه کننده: رضا میر کریمی

فیلمبردار: فرشاد محمدی

تدوین: مژده قاجاریه

موسیقی: محمدرضا علیقی

بازیگران: لیلا حاتمی،پژمان جمشیدی،جواد عزتی،مهران غفوریان،ویشکا آسایش،سروش صحت،هانیه توسلی، مانی حقیقی ،حسن معجونی ،نادر فلاح ،سیروس گرجستانی، سام نوری ،علی شادمان، فرزین محدث ،بهزاد قدیانلو ،یدالله شادمانی , مهرن مدیری بازیگر فیلم درخت گردو

 

تصاویری از فیلم ماهمه باهم هستیم

ما همه با هم هستیم

 

تریلر ما همه با هم هستیم

 

بازیگران ما همه با هم هستیم