دانلود فیلم من دیوانه نیستم با حضور مهران احمدی

دانلود من دیوانه نیستم با لینک مستقیم

download new movie im not crazy link for direct

لینک های دانلود با کیفیت بالا در سایت منتشر شد

 

اندکی درباره فیلم من دیوانه نیستم

این فیلم طنزی سیاه و متاوت با دیگر فیلم های طنز است>طنزی با چاشنی تلخ که رویکردش کاملا شخصی است و احتمالا نتواند مخاطب را راضی کند داستان درمورد چند مرد است که هرکدام به دلیلی دیوانه شدند و در  تیمارستانی در شمال کشور به سر میبرند و هرکدام رویکرد متفاوت وجالبی نسبت به زندگی دارندفاما یکی از انها سعی دارد تا به همه نشان دهد دیوانه نیست. خب این فیلم نه خیلی خوب است نه خیلی بد واکنون جای دارد بگویم (چه عجب این یکی بد نیست!) نکات مثب این فیلم نگرش متفاوت آن نسبت به زندگی و عشق است ونقطه منفی آن همان مشکل تکراری نداشتن قصه و فیلم نامه قدرتمند است. از نظر نقادان این فیلم را تنها میتوان با واژه (نسباتا) ارزیابی کرد،نسبتا خانوادگی،نسبتا خوب،نسبتا تفکر برانگیز،نسبتا خلاقانه و…،درنتیجه کلمه خیلی خوب یا حتی خوب برای این فیلم مناسب نیست این فیلم تنها متوسط است نه بیشتر نه کمتر.

 

انتقادات از این اثر سینمایی

اگر بازهم بخواهی از بدی فیلم بگوییم این است که صرفا محتوایی وجود ندارد وتنها چیزی که هست همان تک خط توضیحی است که برای فیلم اورده شده است بقیه همه فی البداهه و پوچ هستند.

دوفیلم قبلی علیرضا امینی قابل تامل تر و قابل قبول تر از این فیلم هستند وی که  تاز سال 78 حضور در سینما را تجربه کرده وا با فیلم دانه های ریز برف تجربه خورد  را نشان داد اکنون فیلمی ساخته که نمیتوان انرا در جایگاه یک فیلم از او قابل قبول دانست.

شباهت این فیلم به سه قطره خون صادق هدایت ودیوانه از قفس پرید تنها در حد شباهت است و بس که چیزی برای اندکی خوب بودن فیلم کمک نمیکند.

 

بازیگران این فیلم

هادی کاظمی،محمدرضا هدایتی،مهران احمدی،یرزو ارجمند بازیگر فیلم انفرادی ،پژمان جمشیدی،مجید صالحی،دانیال مقدمی

 

عوامل فیلم 

کارگردان: علیرضا امینی

نویسنده:  دانیال مقدمی

تهیه کننده: روزبه کلباسی

فیلمبردار: فرشاد گل سفیدی

تدوین: روزبه کلباسی

 

تصاویری از فیلم

نقش متفاوت هادی کاظمی

 

حمید صفت در من دیوانه نیستم

 

تیزر فیلم من دیوانه نیستم