دانلود رایگان فیلم سینمایی نرگس مست

دانلود اثر زیبای سینمایی نرگس مست با کیفیت full hd

download new movie narghese mast for direct link

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک دانلود رایگان

 

اندکی درباره ی فیلم نرگس مست

فیلم سینمایی نرگس مست به کارگردانی ونویسندگی جناب آقای جلال الدین دری می باشد.فیلم سینمایی نرگس مست  متشکل از بازیگران حرفه ایی خواننده ها وموسیقی دان های کار کشته ایی است که به دنبال موسیقی اصیل ایرانی هستند .اما اینگونه  که گفته اند این فیلم تاکنون نتوسته به اکران عمومی دست پیدا کند و امکان دارد بخاطر موسیقی نیز باشد چرا که اینگونه اثر یک هنرمند دپار تحلیل می شود .

 

و خیلی سخت است که یک هنرمند را دپار چندین سال تاخیر کنند .و اینگونه که گفته اند  این اثر هیچ عنوان فروش نخواهد رفت وهمین مخاطبین را دچار یاس وناراحتی کرده است . هم چنین می توان گفت که نرگس مست نام یکی از آلبوم های قدیمی حسام الدین سراج می باشد.که بیتشر در سبک سنتی آن بوده و دارای 8 الی 9 اهنگ می باشد. فهرست آهنگهای او از جمله ( سحرگاهان ,چهار مضراب ساز و آواز,درویشی و خرسندی, سه نوازی, مثنوی افشاری, نرگس مست ,ساز و آواز و راز پنهان) می باشد.

 

در این فیلم اکیپ هنری و بازیگری فعالی از جمله مهدی پاکدل میترا حجار اقای سعید پورصمیمی متین ستوده و هومن برق نورد حضور دارند .

 

خلاصه کلی داستان

داستان انی فیلم درباره ی یک نوازنده ساز تاریخی قدیمی ماست او در بعضی اوقات به همراه بعضی از جوانان به تولید موسیقی وتمرین می پردازد …او تصور زیاید بر روی خوانندگان قدیمی و موسیقی دانان ایرانی دارند و گاه گداری اهنگ آنها را با هم تجسم می کند.

 

عوامل فیلم

کارگردان : سید جلال الدین دری

تهیه کننده : عبدالله اسفندیاری

نویسنده : سید جلال الدین دری

بازیگران :میترا حجار ,مهدی پاکدل بازیگر  فیلم ماجرای نیمروز 2 ( رد خون )  ,سیعد پورصمیمی ,سیامک صفری, رضا فیاضی هومن برق نورد , متین ستوده ,بهنام قربانی  ,امیرحسین مدرس

تدوین : نازنین مفخم

فیلمبرداری : رضا شیخی

 

تصاویر فیلم

دانلود فیلم نرگس مست

 

بازیگران فیلم نرگس مست

 

پشت صحنه فیلم نرگس مست