دانلود فیلم هشتگ با کیفیت های 1080P رایگان

دانلود سینمایی هشتگ با کیفت 1080p

 downlad new movie Hashtag link for direct 1080p

لینک دانلود درسایت قرار گرفت

 

اندکی درباره فیلم هشتگ

ماجرای این فیلم از این قرار است که نغمه (نیوشا ضیغمی) و روژین (بهاره رهنما) پسرانشان در یک مدرسه درس میخوانند و این دو به شدت به یک دیگر حسادت میکنند و برای کم کردن روی همدیگر هرکاری میکنند ولی نمیدانند فرزنذانشان وضعیت درسی ضعیفی دارند تا اینکه یک دانش آموز باهوش به نام حمید رضا نامی به مدیر مدرسه پیش نهاد مید میدهد که این دو مادر را برای پیشرفت فرزندانشان در رقابت قرار دهند اما این حسادت ورقابت تا میانسالی و پیری آنها نیز ادامه دارد.

بازهم فیلمی شلخته بازهم نادیده گرفتن داستان با هم همان قصه تکراری بیمزه بودن وخسته کننده طنز های اخیر ایران نمیدانم چرا فیلم های طنز اخیر ایران همگی به سوی تباهی و به سخره گرفتن شعور مخاطب میروند تفکر مودکانه کارگردان ها فقط موجب خراب کردن اثار پربار دیگر طنز های قدیمی تر خواهد شد.

 

داستان فیلم چیست ؟ چه چیزی رخ خواهد داد

چشم وهم چشمی دومادر شده قصه یه فیلم!؟ آیا این برای یک فیلم واقعامضحک نیست؟ کافی است یکبار این فیلم هارا ببینیم وبا آثار درخشان دیگر طنز مقایسهکنیم آنگاه متوجه میشویم که بعله چه کلاه گشادی سرمان رفته،طنز های جدید سعی دارند با شوخی های لحظه ای و فحاشی ها وتمسخر دیگری لحظات شادی بسازند قافل از انکه شعور مخاظب را مورد اهانت قرار میدهند.

فیلمک «هشتگ» یک شبه فانتزی اجتماعی با چاشنی طنز و ملغمه ای  از سلیقه های سازندگان و به زعم آن ها سلیقه سطحی قشرهایی از مخاطبان سینما است.   شاید در حد تجربه برای کارگردان آن در عرصه طنز و فانتزی بد نباشد اما حتی تماشاگران عادی سینما را هم راضی نمی کند.این فیلم در هیچ زمینه هنری، بازی، مضمون، کارگردانی ومحتوا، حرف تازه ومناسبی برای تماشاگر ندارد!

 

 

عوامل فیلم هشتگ

نویسنده و کارگردان: رحیم بهبودی فر

تهیه کننده: مقصود جباری،محمد علی کیانی

بازیگران: بهاره رهنما از بازیگران فیلم اژدر ،نیوشا ضیغمی،بیژن بنفشه خواه،ارسلان قاسمی،حدیث فولادوند،امید روحانی

 

تصاویری از فیلم

نقد فیلم هشتگ

 

گریم نیوشا ضصیغمی در هشتگ

 

بهاره رهنما در هشتگ