دانلود رایگان فیلم سینمایی چهارراه استانبول 

دانلود اثر زیبای سینمایی چهارراه استانبول  با کیفیت عالی 

download new movie chaharrahe estabbul for direct link

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود و کیفیت فول اچ دی 

 

اندکی درباره ی فیلم  چهارراه استانبول

فیلم سینمایی چهاراه استانبول ساخته مصطفی کیایی در دوره جشنواره بود  مصطفی کیایی یکی از کارگردانان برتر سینمای ایران که هرساله یک یادو فیلم به جشنواره می رساند و تاکنون نیز فیلمهای خوبی از او دیده ایم و محبوبیت زیادی در میان مردم دارد .داستان این فیلم نیز به گونه ایی بر اثر واقعیت جامعه ما اتفاق می افتد  زمانی که ساختمان چندین ساله پلاسکو بر اثر بی احتیاطی عده ایی دچار حریق می شود  وخاموشی آن نزدیک پانزده روز طول می کشد.

با این حال آتش نشانان زیادی در این راه جان خود را از دست دادند که نامشان تا ابد ماندگار است  .حال آقای مصطفی  کیایی با انتخاب بازیگران معروف و چهره های مشهور توانسته فیلمی کامل با قویه قوی به سینما تحویل دهدامانکته مهمی که می توان در این فیلم نام برد و حایز اهمیت دانست وجود کمی دلهره ,ترس و هیجان شادی ودر آخر پایان آن است که به طور کاملا صریح حق مطلب را ادا می کند .

آقای کیایی فیلم های دیگری از قبیل بارکد, عصر یخبندان ر,ا نیز تولید کرده اند  که در هر دوی آنها از چهره مشهور  سینما آقای بهرام رادان و محسن کیایی همکاری خواسته اند که تا کنون موفق بوده اند  به خوبی ایفای نقش داشته باشند . .در کل می توان این فیلم را خوب و قابل قبول دانست و در آخر آرزوی آرامش برای تمام زحمت کشان و فدایان و تمامی آتش نشان در این راه دانست.

عوامل فیلم و تولید آن 

کارگردان : مصطفی کیایی

تهیه کننده و نویسنده : مصطفی کیایی

بازیگران : بهرام رادان محسن کیایی رعنا آزادی ور ماهور الوند مهدی پاکدل, مرتضی چمنی, سعید چنگیزیان, پوریا رحیمی ,بابک بهشاد ,خسرو احمدی اسدالله یکتا محمد وسفی مسعود کرامتی علیرضا گیلوری

موسیقی : آرمان موسی پور

تدوین : نیما جعفری جوزانی

فیلمبرداری : حسین جلیلی

تضاویر فیلم 

 

بازیگران فیلم چهاراه استانبول

 

ماجرای فیلم چهاراه استانبول

 

پشت صحنه فیلم چهارراه استانبول