دانلود فیلم ژن خوک با حجم کم

دانلود فیلم ژن خوک کیفیت 1080

download new movie Gene khok for direct link

لینک دانلود در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره فیلم ژن خوک

این فیلم به کارگردانی سعید سهیلی در سال 1398 به اکران عمومی درآمد که حدود سیصد میلیارد و دویست و شش میلیون فروش گیشه داشت و جزو پر فروش ترین فیلم ها بود. این فیلم در ژانر طنز سیاه_اجتماعی و با نگاهی انتقاد آمیز به اقا زاده ها ساخته شد وسعی در به چالش کشیدن آنها داشت که البته موفق هم بود.  فیلمی که حتی با وجود بازیگران تازه کاری همچون صبا سهیلی باز هم مخاطب را راضی نگه میدارد و شاید بتوان آنرا به دیگران نیز معرفی کرد.

 

نقاط منفی این فیلم این است که چگونه رضا و عماد آنهم با دستانی بسته از زندان فرار می‌کنند، شاید چگونه و چرایی اینها برای سهیلی مسئله نباشد، او باید سناریویی بنویسد و به یکباره موقعیتی بی‌منطق خلق کند که مخاطب را به گیشه بکشاند. متاسفانه هرچه در بیست دقیقه اول ساخته می‌شود به ناگهان فرو میریزد حتی دیالوگ‌ها هم تنزلی غیر قابل باور دارند تا جایی که از اواسط زمان فیلم به بعد شاهد اثری شعار زده هستیم.

 

داستان فیلم از چه قرار است ؟

داستان فیلم راجع دو دوست به اسم عماد گربه و رضا کیشمیش است که هرکدام به خاطر هدف خود از زندان فرار میکنند،رضا با مبلغ هنگفتی اجیر شده است عماد را  به یک آقا زاده تحویل دهد. او ماجرارا به عماد میگوید و با او صحبت میکند تا با او همکاری کند و پول را باهم دیگر تقسیم کنند اما در این راه با پیچیدگی های بسیاری روبه رو میشوند.

 

رضا متوجه میشود لقمه اصلی برای آن آقا زاده ها خودش بوده و برادر ناتنی انها است و قرار است به واسزطه حسادت به دست انها کشته میشود. او و عماد از این مهلکه جان سالم به در میبرند اما در شب عقد عماد و ماهرخ (نازنین بیاتی) پدرش را به دار میآویزند و به خواهرش حمله میکنن که غیرت وخشم عماد را به جوش میاورد…

 

عوامل فیلم چه کسانی هستند؟

تهیه کننده،نویسنده و کارگردان: سعید سهیلی

فیلمبردار: مسعود سلامی

تدوین: فرامرز هوتهم

موسیقی: ستار اورکی

بازیگران: هادی حجازی فر،سینامهراد،نازنین بیاتی،بهرنگ علوی،الناز حبیبی بازیگر تورنانو

 

تصاویری از فیلم

ژن خوک

 

تیزر ژن خوک

 

بازیگران ژن خوک