دانلود رایگان فیلم سینمایی گرگ بازی

دانلود اثر زیبای سینمایی گرگ بازی با کیفیت 1080p 720p 480p

Download new Movie Ghorg bazi for Direct Link

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود

 

اندکی درباره ی  فیلم گرگ بازی

فیلم سینمایی گرگ بازی اولین ساخته با تجربه عباس نظام دوست می باشد که یکی از اثر های بی سابقه در تاریج سینمای ایران به شمار میرود  که کارگردانی و برنامه نویسی هم چنین فیلمنامه ان کاملا بی نقض است .و مخاطب را درگیری اتفاقات عامیه و تکراری حواشی فیلم نمی کند .ژانر آن اصولا می تواند بر پایه یک ملودرام باشد و دعوا و زندگی زناشویی را به تصویر بکشد . بخاطر همین مخاطب در ابتدا تصمیم خودرا می گیرد که طرفدار کدام کاراکتر باشد.

 

خلاصه کلی داستان

یکی از مهترین نقاطی که نباید از ان گذشت تدوین بی نقض آن است که مهم ترین وزنه ی فیلم برای اوج گرفتن آن است و همین باعث می شود هیجان بی سابقه ایی بر طول فیلم افزوده شود .خلاصه کلی فیلم از این قرار است که یک جمع دوستانه ایی تشکیل می دهند که در ان دو عضو عجیب دیگری نیز حضور دارند .و قصد دارند که برای راه اندازی یک تئاتر شروع بکار میدهد .

 

اما نفر سوم از آن خیلی شخصیت عجیبو غریبی دارد به گونه ایی که اتفاقات عجیبی و غریبی ابرای آنها رخ می دهد و همین اتفاقات است که زندگی آنها را دستخوش تغییراتی می کند .البته می توان زوج هنری علی مصفا و نگار جواهریان وهم چنین هانیه توسلی را به عنوان نکته برتر و مثبتی در این فیلم به حساب آورد .

 

عوامل فیلم

کارگردان : عباس نظام دوست

تهیه کننده : محمد علی نجفی

نویسنده : عباس نظام دوست, مجید اسلامی, علی نعمت اللهی

بازیگران : علی مصفا ,هانیه توسلی ,نگار جواهریان بازیگر فیلم مجبوریم  ,سعید چنگیزیان ,سهیلا گلستانی ,مهسا علافر, فهمیه امن زاده, حمید پور آذری, امیر حسین قدسی, ژرژ پطرسی ,منوچهر زنده دل

تدوین : مستانه مهاجر

فیلمبرداری : مسعود امیری تیرانی

 

تصاویر فیلم

گرگ بازی

 

 

داستان فیلم گرگ بازی

 

بازیگران فیلم گرگ بازی