دانلود رایگان فیلم سینمایی یادم تو را فراموش

دانلود اثر زیبای سینمایی یادم تو را فراموش با کیفیت 1080p 720p 480p

download new movie yadam tora faramoosh for direct link

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود

 

اندکی درباره ی فیلم یادم تو را فراموش

فیلم سینمایی یادم تو را فراموش ساخته علی عطشانی می باشد که در واقع براساس یک نوع داستان فردی ساخته شده است .. این فیلم نیز به نوعی چپرونده جنایی امروزه سینماهای ایران را به تصویر می کشد که بحث و جدال بر سر قصاص آن می باشد.البته می توان گفت که سال پیش همین موقع هومن سیدی نیز با اثری با همین مضمون بنام خشم و هیاهو وارد جشنواره شد که توانست مخاطبان زیادی برای فیلمش داشته باشد . و همچنین استقبال خوبی از موضوع بی تکرار آن برای مخاطب پدید آمد .

 

البته می توان گفت که این فیلم برگرفته از زندگی شخصی فوتبالیست کشورمان می باشد که به دلیل یک اشتباه همسر وی محکوم به قصاص می شود .این داستان نیز درباره ی داستان تیارا در زندان خاطرات خود را می نویسد .بسیاری از منتقدان فکر می کنند که این  فیلم باید به عشق زیاد بین تیارا و همسرش بپردازد .اما تا پایان هم چنین بدون هیچ پیشرفتی به داستان ادامه می دهد .

 

هم چنین می توان گفت که در این فیلم آقای مازیار فلاحی نیز به عنوان یکی از نقش های اصلی در فیلم حضور دارد و موسیقی متن و تیتراز پایانی آنرا نیز به همراه پنج تک خوانده است .

 

جوایز فیلم

این فیلم تاکنون توانسته جوایز خوبی را از جشنواره فیلم سازان مستقل  لندن در سال 1398 را دریافت کند.گفته شده که این فیلم در 23 بهمن امسال اکران خواهد.

 

عوامل فیلم

کارگردان : علی عطشانی

تهیه کننده:علی عطشانی

نویسنده : پیمان عباسی

بازیگران : آتیلا پسیانی بازیگر فیلم سرخ پوست , حسین یاری ,میترا حجار ,ماهچهره خلیلی, آزاده مهدی زاده ,خشایار راد, بیتا عطشانی, مازیار فلاحی

موسیقی : مازیار فلاحی

تدوین : علی عطشانی

فیلمبرداری : محمد عطشانی

 

تصاویر فیلم

یادم تو را فراموش

 

داستان فیلم یادم تو را فراموش

 

داستان فیلم یادم تو را فراموش